صیادمنش: می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی با ازبکستان را بگیریم/ مهم نیست در چه پستی بازی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و حتی می‌توانستیم سه امتیاز را هم به دست بیاوریم که قسمت نشد.

صیادمنش: می‌توانستیم 3 امتیاز بازی با ازبکستان را بگیریم/ مهم نیست در چه پستی بازی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اللهیار صیادمنش بعد از تساوی یک - یک تیم‌های امید ایران و ازبکستان در اولین دیدار ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 آسیا گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایی را به دست آوردیم، اما یک پنالتی به حریف دادیم که باعث شد بازی از دست‌مان خارج شود. در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و حتی می‌توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم که متأسفانه قسمت نشد و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد.

وی در مورد تغییر پستش در نیمه دوم بازی و قرار گرفتن در پست هافبک، خاطر نشان کرد: برای من فرقی نمی‌کند در چه پستی بازی کنم و هر جا که سرمربی تیم بخواهد به میدان می‌روم. مهم این است که سرمربی از من چه می‌خواهد و همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در زمین ارائه کنم.

بازیکن تیم امید در پاسخ به این سوال که حضورش در فوتبال ترکیه چقدر باعث پیشرفتش شده است، اظهار کرد: در یک سطح بالاتر از فوتبال ایران بازی می‌کنم و با شرایط جدیدی مواجه هستم. این یک تجربه خیلی خوب برای من است و امیدوارم بتوانم در لیگ‌های سطح بالاتری بازی کنم.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان