مدیرروستا: می‌توانستیم کار ازبکستان را در ۱۵ دقیقه اول تمام کنیم/ خوب نیست این‌قدر راحت موقعیت از دست می‌دهیم

علی‌اصغر مدیرروستا، کارشناس فوتبال ایران گفت: با شروع خوبی که در بازی داشتیم می‌توانستیم کار ازبکستان را در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمام کنیم.

مدیرروستا: می‌توانستیم کار ازبکستان را در 15 دقیقه اول تمام کنیم/ خوب نیست این‌قدر راحت موقعیت از دست می‌دهیم

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تساوی دو تیم امید ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 آسیا اظهار داشت: تیم امید بازی را خیلی خوب و با پرس سنگین آغاز کرد تا حدی که می‌توانست در همان دقایق کار ازبکستان را تمام کند که بازیکنان قدر موقعیت‌های خوب خود را ندانستند. در ادامه مخصوصاً در اواخر نیمه اول تیم ما از نظر بدنی کم آورد، چون واقعاً در آن هوای شرجی تایلند این‌طور پرس کردن توان زیادی از تیم می‌گرفت.

وی افزود: گل تساوی ایران در نیمه دوم در زمان خوبی به ثمر رسید و بعد از آن باز هم می‌توانستیم به گل برسیم که قدر فرصت‌ها را ندانستیم. به نظر من اصلاً خوب نیست که ما در بازی‌های بین‌المللی این‌قدر راحت موقعیت از دست می‌دهیم. فکر کنم مهاجمان تیم امید فقط دو موقعیت از روبه‌روی دروازه داشتند که توپ را به اوت زدند. متأسفانه خیلی راحت سه امتیاز این بازی را از دست دادیم هر چند که تساوی هم مقابل ازبکستانی که در دو بازی قبل به آنها باخته بودیم، نتیجه خوبی است.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به نوع بازی ازبکستان، خاطرنشان کرد: ازبکستان در این بازی خیلی محتاطانه و به نوعی موذیانه کار کرد. آنها در همان نیمه اول سعی می‌کردند اول دروازه خود را بسته نگه دارند و در حملات نیز بسیار خطرناک ظاهر می‌شدند. در این نیمه آنها به خواسته خود رسیدند، اما خوشختانه توانستیم گل تساوی را به هر شکلی بود به ثمر برسانیم تا تورنمنت را با باخت آغاز نکرده باشیم.

مدیرروستا در پاسخ به این سؤال که «آیا تیم امید در بازی اول خود مدعی صعود نشان داد یا نه؟»، تصریح کرد: ما شروع بدی نداشتیم و در عین حال شروع خوبی هم نداشتیم. اگر از فرصت‌های‌مان استفاده کرده و بازی را می‌بردیم الان شرایط خیلی بهتر بود. در بازی اول در خط حمله بی‌دقت و عجول نشان دادیم که اگر این ضعف گلزنی‌مان را برطرف نکنیم کارمان در ادامه خیلی سخت خواهد شد. حریفان قدری داریم و در چنین بازی‌های نزدیکی باید از تک فرصت‌ها استفاده کرد. امیدوارم در بازی‌های آینده مقابل کره جنوبی و چین بتوانیم اقتدار بیشتری داشته و فرصت‌طلب باشیم. این شاید اولین بازی بود که حمید استیلی همه مهره‌هایش را در اختیار داشت و طبیعی است که بازی به بازی هماهنگ‌تر و منسجم‌تر شویم.

وی در پایان راجع به اینکه نکته امیدوارکننده تیم امید چه بود، گفت: بازیکنان ما  با شروع خوبی که در آغاز مسابقه داشتند فعل خواستن را صرف و موقعیت‌های خوبی را هم خلق کردند، اما در چنین تورنمنت‌هایی استفاده از تک فرصت‌ها بسیار مهم و حیاتی است. اتحاد و یکدلی خوبی را در تیم دیدم و اعتقاد دارم که می‌توانیم در بازی بعد بهتر شویم. ان‌شاءالله که بازیکنان در دو دیدار آینده تمام توان خود را به کار گیرند و با کسب نتایج خوب مردم را خوشحال کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان