خروج ملی‌پوش آمریکایی آژاکس از قطر پس از انتقام گرفتن ایران از آمریکا

یکی از بازیکنان تیم ملی آمریکا که برای تیم فوتبال آژاکس توپ می‌زند، اردوی میان فصل این تیم در دوحه قطر را ترک کرد.

خروج ملی‌پوش آمریکایی آژاکس از قطر پس از انتقام گرفتن ایران از آمریکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، به دنبال انتقام‌گیری ایران از آمریکا در پی شهادت سردار سلیمانی با شلیک موشک به دو پایگاه نظامیان این کشور در عراق،‌ سرجینو دست، ملی‌پوش آمریکایی تیم فوتبال آژاکس اردوی این تیم در پایتخت قطر را ترک کرد. ظاهراً او از بیم افزایش تنش‌‌ها، از مسئولان باشگاه آژاکس خواسته است که به او اجازه دهند به هلند برگردد و آنها نیز با درخواستش موافقت کرده‌‌اند.

دست که ماه اکتبر سال گذشته به عضویت تیم ملی آمریکا در آمد و بازی برای یانکی‌ها را به عضویت در تیم ملی هلند ترجیح داد، همراه با قهرمان فصل گذشته اردویژه هلند به قطر سفر کرده بود تا خودش را برای نیم‌فصل دوم آماده کند. حضور او در قطر اما زیاد دوام نیاورد.

باشگاه آژاکس در بیانیه‌ای درباره بازگشت دست به هلند نوشته است: سرجینو دست از ما پرسید که آیا می‌تواند اردوی تیم در قطر را ترک کند. او احساس می‌‌کرد نمی‌تواند در این اردوی راحت تمرین کند. آژاکس هم با خواسته او موافقت کرد.

 

دست اکنون با تیم ذخیره‌های آژاکس تمرین خواهد کرد تا اینکه اعضای تیم اصلی باشگاه به آمستردام برگردند. پنج روز پیش نیز تیم ملی فوتبال آمریکا تصمیم به لغو اردوی آماده‌سازی خود در قطر گرفته بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان