در تشریح جلسه هم اندیشی مطرح شد؛

توضیحات هاشمی درباره کمک ۸ میلیاردی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر

رئیس شورای شهر تهران درباره جزئیات کمک ۸ میلیاردی شهرداری پایتخت به جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد.

توضیحات هاشمی درباره کمک 8 میلیاردی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر

خبرنگار: پاینده/
واکنش هاشمی به انتشار عکسی از او در کنار احمدی نژاد در صف نماز جمعه

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح جلسه هم اندیشی صبح امروز (یکشنبه 29 دی ماه) با بیان اینکه 3 موضوع در جلسه صبح امروز با شهردار تهران به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، گفت: موضوع اول مربوط به کمک 8 میلیارد تومانی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر بود که اعضای شورا نظر خود را در این باره بیان کردند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهرداری برای آن که در فعالیت‌های تبلیغاتی حضور داشته باشد می‌تواند با دستگاه‌ها مشارکت کند و این موضوع به مصوبه شورای شهر احتیاجی ندارد و در چارچوب قانون است.

او ادامه داد: شهرداری تهران با پخش تیزر‌هایی پیش از نمایش فیلم و یا چاپ تراکت و بروشور‌هایی می‌تواند اهداف خود را به اطلاع شهروندان برساند.

هاشمی در تشریح دیگر موضوعات به بحث گذاشته شده در جلسه هم اندیشی گفت: موضوع دیگری که به بحث گذاشته شد متمم بودجه سال 99 شهرداری تهران بود که باید تا انتهای دی به شورای شهر ارائه شود و اگر از این زمان بگذریم تأخیر برای شهرداری محسوب می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بودجه از مبلغ 19 به 25 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

او ادامه داد: موضوع دیگر جلسه هم اندیشی امروز  طرح تفضیلی منطقه 22 بود که بحث بود این طرح در کمیسیون ماده 5 مطرح شود یا در صحن شورا به سمع اعضا برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان