رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مطرح کرد؛

سلامت اداری و صیانت از کارکنان ناجا در اولویت برنامه‌ها

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه آموزش یک کار مقطعی و گذرا نیست، گفت: سلامت اداری و صیانت از کارکنان ناجا باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

سلامت اداری و صیانت از کارکنان ناجا در اولویت برنامه‌ها

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جمع کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، گفت: سلامت اداری و صیانت از کارکنان در ناجا که به عنوان پلیس جامعه اسلامی انجام وظیفه می‌کنند، باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا هم فرامین و تدابیر ابلاغی محقق و هم رضایت کارکنان و مردم حاصل شود.

وی افزود: مراقبت از خود برای کارکنان موضوعی حیاتی و ضروری بوده و هیچ یک از کارکنان نبایست از مشورت، تفکر و تعقل با دیگران دست بردارند و واهمه به دل راه دهد، چرا که ماحصل این موضوعات حفظ آبروست و همه ما به راهنمایی و مشاوره نیازمندیم.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات همیشه مورد تاکید است و قانونمندی همیشه برای ما یک اقتدار و یک عزت است هر کجا بی قانونی و بی انضباطی باشد، مشکلات و انحرافاتی به وجود می‌آید.

این مقام انتظامی در ادامه اذعان داشت: مجموعه نیروی انتظامی باید خود نماد نظم باشد و قانون را در جامعه اجرا کند تا حافظان خوبی برای امنیت باشد.

سرهنگ حسنوند با تاکید بر اینکه آموزش‌ها یک کار مقطعی و گذرا نیست، بلکه یک کار مستمر است، افزود: آنچه که باعث می‌شود تا آموزش‌های داده شده اثر گذار باشد و در رفتار انسان تاثیر داشته باشد تمرین و تکرار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت آموزش، مسئول سازی و خود مراقبتی را 3 رکن محوری ارتقاء توان و آمادگی کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: باید همواره با آموزش‌های کاربردی و نظارت راهبردی، پیشگیری از جرایم کارکنان و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان را سرلوحه امور خود قرار داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان