روزانه حدود ۳۰ تن زباله در رضوانشهر جمع آوری می شود

رضوانشهر- ایرنا - معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر گفت: روزانه حدود ۳۰ تن زباله در رضوانشهر جمع آوری و با رعایت موارد بهداشتی و زیست محیطی به سایت دفن زباله منتقل می‌شود.

روزانه حدود 30 تن زباله در رضوانشهر جمع آوری می شود

 شیرزاد روشن در حاشیه جلسه ستاد مدیریت پسماند رضوانشهردر گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر ساماندهی زباله و مدیریت آن از مبداء تاکید کرد و افزود : ساماندهی زباله به یک دغدغه مهم برای مردم و مسئولان تبدیل شده است.

 وی اظهار کرد : ساماندهی زباله و مدیریت آن از مبدا از تولید تا دفن و کنترل آن چالشی است که همچنان در مناطق شهری و روستایی پا برجا بوده و سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کند، بنابراین ساماندهی آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 روشن افزود: روزانه حدود 30 تن زباله در رضوانشهر جمع آوری می شود که از این میزان 22 تن در حوزه دو شهر پره سر و رضوانشهر و 8 تن نیز سهم روستاهای این شهرستان می باشد.

 معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر با تاکید بر ضرورت ساماندهی زباله‌های شهری اظهار داشت: دستگاه های اجرایی نیز باتوجه به اهمیت موضوع در این راستا با شهرداری های رضوانشهر و پره سر و دهیاران این شهرستان، همکاری لازم را داشته باشند.

رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، دو شهر و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان