معاون استاندار گیلان : دانش آموزان باید آموزش های پدافند غیرعامل را فرا گیرند

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گیلان گفت: دانش آموزان باید آموزش های مربوط به پدافند غیرعامل را فرا گیرند.

معاون استاندار گیلان : دانش آموزان باید آموزش های پدافند غیرعامل را فرا گیرند

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قاسم نژاد غروب روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تاثیرگذاری آموزش وپرورش در فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان افزود: موضوع عضویت آموزش و پرورش در جلسات پدافند غیرعامل در وزارت کشور مطرح شده که به زودی نتیجه آن اعلام می شود.

وی درباره هزینه های مربوط به انشعاب مدارس از جمله آب، برق و ... گفت : بیشترین هزینه های مربوط به انشعاب در مدارس از سوی ستاد اسکان فرهنگیان است بنابراین مدیران مدارس باید مکلف شوند همزمان با طرح اسکان فرهنگیان هزینه ها را اعلام کنند و هزینه هایی  که از این بابت تحمیل می شود را از محل درآمدها شود.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع بابت هزینه های مربوط به انشعاب مدارس باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و فرمانداران، بخشداران و شورای آموزش و پرورش درگیر مواردی این چنینی نشود.

وی درباره مدرسه سوله ای ساخته شده در پشت سد آیت الله بهجت در شهر بیجار هم گفت : پیش از این در پی بازدید انجام شده،  قرار بود که این سوله واچینی شود که با توجه به جز و مد آب این شد مصوب گردید سوله باز و در جای دیگر قرار گرفته و استفاده شود.

 گیلان دارای حدود 400 هزار دانش آموز است که دربیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان