شروع داستان پاکیزگی

پژوهش ‌های بسیاری نشان داده‌اند که محیط زندگی پاک نه تنها افسردگی و ملال روزمره را کاهش می‌دهد، بلکه تاثیر مستقیمی بر شکل‌گیری سبک زندگی سالم در کودکان و نوجوانان خواهد داشت

شروع داستان پاکیزگی

پژوهش ‌های بسیاری نشان داده‌اند که محیط زندگی پاک نه تنها افسردگی و ملال روزمره را کاهش می‌دهد، بلکه تاثیر مستقیمی بر شکل‌گیری سبک زندگی سالم در کودکان و نوجوانان خواهد داشت. اهمیت والدین به نوع نظافت و پاکیزگی خانه و خانواده منجر به پدید آمدن الگوهایی کارآمد جهت تمرکز و افزایش حافظه نیز می‌شود. چرا که محققان معتقدند ایجاد محیط رشد سالم و پاکیزه مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار بر بالا بردن میزان هوش فرزندان است. این عامل نه تنها در موفقیت‌های فردی به آن‌ها کمک می‌کند، که هوش و مهارت‌‌های اجتماعی آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد. 

هرچند مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیاری در شکل‌ گیری یک محیط رشد سالم اثرگذارند، اما مطالعات بسیار در زمینه بهداشت خانه و خانواده اثبات می‌‌کند جزییاتی چون خواب راحت و خلق ‌و‌ خوی آرام، خلاقیت و کاهش اضطراب تنها با قرار گرفتن در محیط زندگی پاک رخ خواهد داد.

برند هوم‌ پلاس بر آن است که با تولید محصولات بهداشتی خانگی شروعی متفاوت برای خانواده‌‌های ایرانی رقم بزند.                                                     

با توجه به موضوع ارتباط پاکیزگی و سلامتی،  برند «هوم پلاس» بر آن است تا با ارائه محصولات خود شروع تازه‌ای را در داستان پاکیزگی داشته باشد. نگاه این برند محصولات پاک کننده و شوینده و فراهم ساختن بهداشت و سلامتی به طور همزمان برای خانواد‌ه‌هاست.

هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی

هوم پلاس در بازار محصولات شوینده، یک تولد و شروع تازه ‌است. این محصولات به دلیل برخورداری از فرمولاسیونی متفاوت از دیگر محصولات مشابه در بازار بر حفظ سلامت و بهداشت تاکید دارد و در آغاز روند ورود به بازار، با انتخاب شعار «شروع داستان پاکیزگی» بر تفاوت معنای پاکیزگی از نگاه این برند با دیگر محصولات این حوزه اشاره دارد.

هوم پلاس در حضور تازه خود در بازار، با ارائه سبد محصولات خود شامل محصولات بهداشتی خانه و آشپزخانه مثل چند منظوره و مایع ظرفشویی، به تفاوت فرمولاسیون خود و تاثیر آن در پاک کردن سطوح و ظروف و البسه تاکید دارد. در این راستا برند هوم پلاس با دغدغه سلامت جسمی و روانی خانواده‌ها، محصولاتی مقرون به صرفه از نظر اقتصادی و مورد اعتنا از نظر سلامتی را با فرمولاسیونی جدید و تکنولوژی به روز دنیا به بازار عرضه کرده است.

 هوم پلاس شروع داستان پاکیزگی خانه‌‌های‌ ایرانیست و تمامی هدف آن ” محافظت از خانه و خانواده “ با تولید محصولات با کیفیت در سطح استانداردهای جهانی است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان