رایزنی آمریکا در مورد معامله قرن با مقامات خاورمیانه در داووس

تهران- ایرنا- به دنبال به بن بست رسیدن معامله ننگین قرن تیم آمریکایی روز سه شنبه به سوئیس رفته با مقامات کشورهای خاورمیانه در مورد برنامه‌های جدید کاخ سفید برای پیشبرد معامله به اصطلاح صلح قرن به گفت‌وگو پرداختند.

رایزنی آمریکا در مورد معامله قرن با مقامات خاورمیانه در داووس

به گزارش روزنامه «جروزالم پست»، تیم صلح آمریکا در حال حاضر قبل از سفر به اسرائیل در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس حضور یافته است. 
این تیم آمریکایی متشکل از جرد کوشنر مشاور ارشد ترامپ، آوی برکوویتز نماینده ویژه مذاکرات بین‌المللی و برایان هوک نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا برای ایران در حاشیه نشست داووس در حال برگزاری سلسله جلسات با مقامات خاورمیانه و سایر رهبران مربوطه برای گفت‌وگو درباره برنامه صلح ایالات متحده هستند. 
این روزنامه رژیم صهیوینستی افزود، انتظار می‌رود مقامات تیم صلح آمریکا که هم اکنون در حال مذاکره با مقامات کشورهای خاورمیانه در مجمع جهانی اقتصاد در داووس هستند، روز چهارشنبه سوئیس را به مقصد اسرائیل ترک کنند. 
طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده مقامات تیم آمریکایی در اسرائیل با بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز رهبر حزب آبی و سفید دیدار کنند. 
پیش از برگزاری نشست داووس، برکوویتز نماینده ویژه مذاکرات بین المللی آمریکا با مقامات خاورمیانه در لندن در مورد طرح ننگین معامله قرن گفت و گو و دیدار کرده بود. 
این روزنامه می‌نویسد، مذاکرات حساس تیم آمریکایی در حالی انجام می‌شود که گمانه زنی‌های فزاینده‌ای مبنی بر اینکه دولت ترامپ می‌تواند این توافق نامه را در روزهای آینده معرفی کند، انجام می‌شود. 
طرح معامله ننگین قرن که توسط دولت آمریکا ارائه شده است شامل انضمام کامل قدس و شهرک‌های موجود در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی است. 
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان