بودجه سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

قادر آشنا از ابلاغ بودجه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

بودجه سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

قادر آشنا قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از مشخص شدن رقم بودجه نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم بودجه نمایشگاه سی وسوم را ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد:‌ براین اساس بودجه نمایشگاه سی و سوم 17 میلیارد تومان تعیین شده است،‌ سال گذشته نیز همین میزان تعیین شده بود که ما با در نظر گرفتن برخی موارد نسبت به سال گذشته آن موفق به صرفه‌جویی 2 میلیارد تومانی شدیم.

آشنا تصریح کرد: امسال نظر بنده بر این بود که با رقم 16 میلیارد تومان نمایشگاه را برگزار کنیم، اما بعدا دوستان گفتند این رقم اندکی غیرواقعی است ولی تمام تلاشمان بر صرفه‌جویی خواهد بود.

 وی درباره میزان یارانه نمایشگاه سی و سوم نیز گفت:  مبلغ یارانه هنوز مشخص نشده است.

مدیرموسسه نمایشگاه‌های فرهنگی درباره هزینه برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران و رقمی که به مصلی پرداخت می‌شود‌، نیز گفت: سال گذشته 4 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه برگزاری به مصلا پرداخت کردیم،‌ مسئولان مصلی امسال در نظر داشتند تا این میزانم را افزایش دهند‌، ما از آن‌ها خواسته‌ایم که درصد اندکی افزایش دهند،‌ که البته هنوز میزان آن مشخص نشده است.

وی در پایان گفت: هفته آینده هیئتی از اهالی فرهنگ ترکیه (مهمان ویژه نمایشگاه کتاب) به ایران خواهند آمد تا درباره جزئیات فعالیت و حضور آن‌ها در نمایشگاه کتاب تهران صحبت کنیم.

 

هیتید از ترکیه هفته اینده بهتهران میاید با مسئولیت محجمع وزارت فرهنگ منتظریم جزئیات

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان