احسان‌پور: به آینده خودم و کسب سهمیه خوش‌بین هستم/ در ۲۵ روز ۴ کیلوگرم وزن اضافه کردم

عضو وزن ۶۵ کیلوگرم تیم کشتی آزاد در جام پلیکونه گفت: شاید خیلی‌ها بگویند من به درد وزن ۶۵ کیلوگرم نمی‌خورم، اما خودم نسبت به این مسئله خوش‌بینم.

احسان‌پور: به آینده خودم و کسب سهمیه خوش‌بین هستم/ در 25 روز 4 کیلوگرم وزن اضافه کردم

بهنام احسان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکستش در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی اظهار داشت: در ایتالیا مریض شدم و عفونت گلو باعث تحلیل بدنم شده بود و اصلا توان کشتی گرفتن نداشتم. بعد از مبارزه، دیگر «نا» نداشتم و یکسره دارو می‌خوردم. بدنم ضعیف شده بود و این مسئله در روز مسابقه اذیتم کرد.

وی که در وزن جدید قرار بود محک بخورد، تاکید کرد: این اولین محک جدی من در وزن 65 کیلوگرم بود. در ایتالیا با دو اوکراینی کشتی گرفتم که کشتی گیران بدی هم نبودند. نفر اول دارنده مدال برنز اروپا بود و نفر دوم هم نفر سوم جهان. اگر شرایط بهتر بود می‌توانستم شکستش دهم.

این کشتی‌گیر در مورد اینکه کمی درخصوص کسب سهمیه وزن 65 کیلوگرم تیم ملی برای المپیک 2020 توکیو نگرانی وجود دارد، گفت: شاید خیلی‌ها بگویند من به درد 65 کیلوگرم نمی‌خورم، اما خودم نسبت به این مسئله خوش‌بینم. فقط کمی زمان بیشتری می‌خواهم. همین یک ماه پیش در لیگ بود که در وزن 61 کیلوگرم کشتی گرفتم و مجبور بودم در 20-25 روز حدود 4 کیلوگرم وزن بدنم را بالا بیاورم، این یک مقدار اذیتم کرد و هنوز بدنم برنگشته، من هم نسبت به وضعیت خودم امیدوار هستم و هم نسبت به کسب سهمیه المپیک.

احسان‌پور در خصوص مسابقه بعدی که باید پشت سر بگذارد، تصریح کرد: مسابقه بعدی هر جایی است که کادرفنی تیم ملی دستور بدهد باید کشتی بگیرم. اگر قسمت باشد و بتوانم نظر مربیان را جلب کنم، تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد که در این وزن سهمیه بگیرم و آینده خوش‌بین هستم.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان