اسبقیان: انتخابات فدراسیون‌های المپیکی تا پایان سال انجام می‌شود/ مسئولان تصمیمی به نفع فوتبال و ورزش کشور می‌گیرند

شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون‌های المپیکی تا پایان سال جاری خبر داد.

اسبقیان: انتخابات فدراسیون‌های المپیکی تا پایان سال انجام می‌شود/ مسئولان تصمیمی به نفع فوتبال و ورزش کشور می‌گیرند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: آقای علی‌نژاد رئیس مجمعِ امروز با توجه به تجربه‌ای که داشت این مجمع را طبق قوانین جلو برد. به‌هرحال طبیعی است که در مجمع بحث و صحبت شود، چرا که قرار است ابهامات برطرف شوند.

وی درباره انتخابات برخی از فدراسیون‌ها که با سرپرست اداره می‌شوند، گفت: قرار است انتخابات فدراسیون‌های المپیکی تا پایان سال برگزار شوند. درباره فدراسیون فوتبال نیز روند قانونی در حال انجام شدن است تا هر چه سریع‌تر انتخابات این فدراسیون برگزار شود.

 

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در واکنش به صحبت‌های علی‌نژاد مبنی بر جذب بیشتر اسپانسر تصریح کرد: کمک‌های دولتی یکی از بندهای درآمدزایی هر فدراسیون است و باید منابع غیردولتی نیز جذب شوند. علی‌نژاد هم تأکید کرد که نباید وابستگی به اعتبارات دولتی داشت.

اسبقیان درباره معرفی کشور امارات به‌عنوان محل برگزاری دیدارهای استقلال و شهر خودرو در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: مسئولان ورزش با هماهنگی لازم تصمیماتی را می‌گیرند که به نفع ورزش و فوتبال باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان