اسدی رئیس هیئت مدیره نساجی شد/ دریافتی شاگردان مهاجری به ۵۰ درصد رسید

با اعلام علی امیری، مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران، میزان دریافتی اعضای تیم فوتبال این باشگاه به ۵۰ درصد رسید.

اسدی رئیس هیئت مدیره نساجی شد/ دریافتی شاگردان مهاجری به 50 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، علیرضا اسدی، علی امیری و حمیدرضا بایندوریان اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی امروز (چهارشنبه) در تمرین تیم فوتبال این باشگاه حضور یافتند و از سوی حدادیان، علیرضا اسدی رسماً به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه معرفی شد.

همچنین علی امیری، مدیرعامل جدید باشگاه نساجی در حاشیه مراسم معارفه‌اش اظهار داشت: در وهله اول، پرداختی بازیکنان را که در نیم‌فصل اول شرایط مناسبی نداشت، به 50 درصد رساندیم. در نیم‌فصل اول و به‌دلیل بدهی‌های گذشته، کارت بازی چند بازیکن نساجی صادر نشده بود که ظرف 20 روز، 80 درصد از بدهی‌های گذشته و مشخص‌شده را تسویه کردیم و توانستیم کارت بازیکنان‌مان را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه شاگردان محمدرضا مهاجری اردوی خوبی را در بندرعباس پشت سر گذاشتند، افزود: بسیاری از تیم‌ها نتوانستند اردو برگزار کنند. ضمن اینکه دو بازی تدارکاتی در تهران با گل‌گهر سیرجان و در اصفهان با سپاهان انجام دادیم. بیشتر بازیکنان مدنظر سرمربی در نقل‌وانتقالات زمستانی را جذب کردیم. جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار مشکل است، چون بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌ها هم به بازیکنان خوب‌شان رضایتنامه نمی‌دهند، اما ما توانستیم بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم.

امیری با ابراز امیدواری به اینکه نساجی در نیم‌فصل دوم از اعتبار فوتبال شمال کشور دفاع کند، تصریح کرد: متأسفانه شرایط زیرساخت برای انتقال تمرینات نساجی از تهران به مازندران مهیا نیست. از استاندار مازندران هم تشکر می‌کنم که کمک حال باشگاه نساجی است. قرار شده زیرساخت‌ها آماده شود. نظر حدادیان این است که چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی به چمن طبیعی تبدیل شود. نظر ما این است که تیم باید در دل مردم برود، چون نساجی متعلق به مردم مازندران است. یکی از برنامه‌های اصلی ما برای سال آینده این است که تمرینات‌مان در مازندران برگزار شود.

وی درباره شکایت باشگاه نساجی از حسن جعفری و میلاد سرلک یادآور شد: شکایت ما کماکان پابرجاست و روز یکشنبه هفته آینده، کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی این موضوع وقت تعیین کرده است. اسناد، مدارک و وکلای خبره ما آماده هستند و هر چیزی که قانون بگوید، ما می‌پذیریم. تمامی مدارک و مستندات را ببینند و قضاوت کنند. طبق تاریخ قرارداد، پول بازیکنان آماده بود، اما این دو بازیکن خودشان از گرفتن چک امتناع کردند و نورشرق (رئیس کمیته تعیین وضعیت) کاملاً در جریان موضوع است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بیان کرد: نساجی در دو بخش بدهی مشخص‌شده داشت. هم کمیته تعیین وضعیت و هم کمیته انضباطی که 80 درصد این بدهی‌ها پرداخت شد. برخی بدهکاری‌ها مربوط به 15 سال پیش است، اما با درایت و بزرگواری حدادیان، تمام این بدهی‌ها پرداخت شد.

امیری در مورد سریال پایتخت و همکاری باشگاه نساجی با این مجموعه گفت: مسئولان سریال پایتخت قبل از بازی نساجی و پرسپولیس به ما مراجعه کردند و درخواست همکاری داشتند که ما آنچه که در توان داشتیم، به آنها کمک کردیم و آنها هم قول دادند همه‌جوره شأن و منزلت باشگاه نساجی حفظ شود. امیدواریم مردم مازندران راضی باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان