برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری/ ایراد علی‌نژاد از حسابرسی و رونمایی از تلخ ترین سال فدراسیون

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری با حضور سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری/ ایراد علی‌نژاد از حسابرسی و رونمایی از تلخ ترین سال فدراسیون

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری مربوط به سال 97 بعدازظهر امروز در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع و روسای هیئت‌های استانی و دیگر اعضا حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع گزارشی از عملکرد فنی فدراسیون در سال گذشته ارائه و عنوان شد که دوچرخه‌سواری در 20 اعزام بین‌المللی موفق به کسب 14 مدال شده است.

سپس خسرو قمری گزارشی از اقدامات فدراسیون در سال 97 ارائه کرد  و در بخشی از صحبت‌هایش گفت:  تلخ ترین سال مدیریتم در فدراسیون را گذراندم و امیدوارم در آینده و بازی‌های آسیایی 2022 انتظارات را برآورده و نتایج سال گذشته را جبران کنیم.

در ادامه خزانه‌دار و حسابرس فدراسیون گزارش‌های خود را ارائه کردند. در یکی از این گزارش‌ها عنوان شد که 940 میلیون تومان برای کارهای فرهنگی هزینه شده است. علی‌نژاد از این موضوع ایراد گرفت و مشخص شد که پول پاداش مدال‌آوران دوچرخه‌سواری در این بخش ذکر شده و به همین دلیل هم عدد مربوط به کار فرهنگی بالا رفته است. بر همین اساس گزارش تایید خزانه‌دار مشروط به اصلاح برخی موارد شد. همچنین مقرر شد گزارش حسابرسی اصلاح شده و در مجمع بعدی مورد تایید قرار بگیرد.

علی‌نژاد در بخش دیگری از مجمع امروز گفت: مشکل اصلی دوچرخه‌سواری بحث پول است و باید منابع غیر دولتی جذب شود و صرفاً با پول دولتی امکان موفقیت وجود نخواهد داشت.

امروز همچنین عنوان شد که برآورد اولیه برای احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری نزدیک به 2 میلیارد تومان بوده است.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان