۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول برف‌روبی معابر اراک است

اراک - ایرنا - شهردار اراک گفت:در پی بارش برف سنگین روز چهارشنبه در این کلان‌شهر، ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین خدمات شهری در حال برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌ها و معابر هستند.

100 دستگاه ماشین‌آلات مشغول برف‌روبی معابر اراک است

«محمدکریم شفیعی» چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف از صبح امروز در نقاط مختلف این کلان‌شهر به حدی سنگین است که در عبور و مرور شهروندان و خودروها کندی ایجاد کرده و تمامی تلاش به‌کار گرفته شده که با وجود تداوم بارش‌ها مشکل جدی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: تمامی نیروهای شهرداری اراک برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در حال آماده‌باش هستند و 800 نفر از نیروهای شهرداری اراک نیز اکنون در سطح خیابان‌ها و معابر شهری خدمات‌رسانی دارند.

شهردار اراک ادامه داد: اولویت کار فعلی شهرداری بازگشایی کمربندی‌ها، بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر است که با جدیت و با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌های خدماتی در دست اقدام است.

شفیعی اظهار داشت: تردد در خیابان‌های اصلی کلانشهر اراک جریان دارد اما به دلیل بارش برف سنگین  روان نیست و انتظار می‌رود که مردم تا جای ممکن از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

وی عنوان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری  اراک تا صبح فردا مشغول به خدمت‌رسانی خواهند بود و انتظار می‌رود که مردم نیز تا جای ممکن همکاری خوبی با شهرداری داشته باشند و در یاری با این نهاد نسبت به درخت‌تکانی محله خود اقدام‌کنند.

شهردار اراک افزود: به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی معابر و خیابان‌های سطح شهر تدابیر لازم برای شن و ماسه‌ریزی صورت گرفته و سعی شده به لحاظ رعایت مسایل زیست‌محیطی کمتر از نمک استفاده شود.

شفیعی عنوان کرد: بارش برف جلوه‌های زیبایی را در سطح شهر ایجاد کرده که مردم می‌توانند به جای تردد با خودرو، با پیاده‌روی از دیدن این جلوه‌ها لذت ببرند.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان