تیم فوتسال سن‌ایچ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

مشهد- ایرنا- تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر تیم فرش آرای مشهد را در ضربات پنالتی شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم فوتسال سن‌ایچ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم‌های سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در سومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی چهارشنبه شب در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار را تیم سن‌ایچ با گل مهدی کریمی به سود خود پایان داد و در نیمه دوم بهزاد عظیمی گل تساوی فرش آرا را به ثمر رساند و علی رستمی نیز دومین گل این تیم را وارد دروازه تیم سن‌ایچ کرد.

در این نیمه تیم سن‌ایچ توسط علی مروتی به گل رسید که بازیکنان فرش آرا اعتقاد داشتند گل در زمان اتمام بازی به ثمر رسیده است، اما تیم داوری بعد از مشورت با همدیگر گل را پذیرفت و کار به وقت اضافی کشیده شد.

در نیمه نخست وقت اضافی اتفاق خاصی رخ نداد و در نیمه دوم وقت اضافه تیم میزبان دو مرتبه صاحب پنالتی از روی نقطه دوم شد که قدرت بهادری نتوانست آن را به گل تبدیل کند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در این ضربات سعید سروری، علی ابراهیمی و قدرت بهادری ضربات خود را برای فرش آرا به گل تبدیل کردند اما ضربه علی رستمی به خارج از چارچوب دروازه زده شد.

تیم سن ایچ ضربات خود را که به وسیله علی مروتی، فرشید نادری، نادر حنیفی و طاها نعمتیان به گل تبدیل کرد و با 2 پیروزی از سه بازی جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد. این تیم در مرحله نیمه نهایی با تیم فوتسال گیتی پسند دیدار خواهد کرد.

بازی نخست این دو تیم روز 26 دی با نتیجه چهار بر 2 به سود تیم سن ایچ پایان یافت و دیدار دوم روز 30 دی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم فرش آرا رقم خورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان