۱۶۷ کیلو مواد مخدر در پایتخت کشف شد

تهران- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با پلیس استان یزد از یک کامیون و یک سواری ۱۶۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش کشف شد.

167 کیلو مواد مخدر در پایتخت کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهمان با سفر به جنوب کشور، مقادیری تریاک و حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه و قصد دارد با یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پرشیا سورای مواد مخدر را بعد از عبور از استان یزد به تهران منتقل کنند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان یزد اعزام و با همکاری با پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد موفق شدند متهمان یک دستگاه خودرو کامیون و یک دستگاه پرشیای سواری را شامگاه 30 دی ماه امسال در ایستگاه مدنی یزد دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: تیم عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کنترل خودروها در محورهای جنوبی شهر تهران موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون با 102 کیلوگرم تریاک و یک خودروی سواری پرشیا با حدود 65 کیلوگرم حشیش جاسازی شده در خودروها شدند.

وی اضافه کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی آنها در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان