تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز

امروز قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشت. فقط سکه تمام بهار طرح جدید با افزایش ۴۰ هزار تومانی قیمت روبه‌رو شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) با افزایش 40 هزار تومانی به چهار میلیون و 880 هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم با 10 هزار تومان افزایش چهار میلیون و 840 هزار تومان عرضه شد.

در این میان قیمت نیم‌سکه به دو میلیون و 450 هزار تومان رسیده که که نسبت به روز گذشته 10 هزار تومان کاهش نشان می‌دهد. ربع سکه نیز 10 هزار تومان افزایش یافته و یک میلیون و 450 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

اما هر قطعه سکه یک گرمی 10 هزار تومان کاهش قیمت داشته و 920 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای 18 عیار هم در طلافروشی‌ها با 2000 هزار تومان افزایش 495 هزار تومان عرضه می‌شود.

در بازار‌های جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا 1555 دلار ثبت شده است که یک دلار افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

ثبات تقریبی قیمت ارز

همچنین قیمت ارز که از ابتدای هفته روند کاهشی داشت، دیروز و امروز ثبات تقریبی خود را حفظ کرد و فقط بانک‌ها نرخ خرید دلار و یورو را اندکی تغییر دادند.

امروز بانک‌ها هر دلار آمریکا را 12 هزار و 620 تومان می‌خریدند و نرخ خرید هر یورو نیز 14 هزار و 20 تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته نرخ خرید دلار اندکی کاهش یافته، اما نرخ خرید یورو اندکی افزایش داشته است.

در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز نرخ خرید هر اسکناس دلار 12 هزار و 850 تومان و نرخ فروش آن 12 هزار و 950 تومان بوده که نسبت به روز گذشته هیچ تغییری نکرده است.

همچنین این صرافی‌ها هر اسکناس یورو را امروز 14 هزار و 350 تومان می‌خرند و به قیمت 14 هزار و 450 تومان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند که قیمت این ارز هم ثبات را تجربه کرده است.

ارز مسافرتی نیز که تا سقف هزار یورو به مسافران کشور‌های غیرهمسایه ارائه می‌شود با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک‌ها حدود 14 هزار و 500 تومان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان