وقتی رئیس‌جمهور گزینه‌های شورای عالی هلال احمر را نمی‌پذیرد + فیلم

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اینکه نزدیک به ۴۰ روز است که شورای عالی جمعیت هلال احمر دو گزینه را برای تصدی ریاست جمعیت هلال احمر به رئیس‌جمهور معرفی کرده، اما روحانی همچنان از انتخاب یکی از گزینه‌‌ها طفره می‌رود، توضیحاتی داد.

وقتی رئیس‌جمهور گزینه‌های شورای عالی هلال احمر را نمی‌پذیرد + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمود واعظی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین وضعیت صدور حکم  ریاست جمعیت هلال احمر توسط رئیس جمهور اظهار کرد: در انتخاباتی که هفته‌های پیش برگزار شد 9 نفر برای تصدی ریاست جمعیت هلال احمر شرکت کردند که دو نفر از این 9 نفر از داخل شورای عالی جمعیت هلال احمر بودند و 7 نفر از بیرون، کاندیدای ریاست جمعیت هلال احمر شدند.

وی تصریح کرد:  7 نفر از کاندیداها زمان  بسیار محدودی برای صحبت کردن داشتند که در نهایت دو نفر که عضو شورا بودند انتخاب شدند که در ادامه این 7 نفر اعتراضی را در خصوص موضوعات مختلف  مطرح کردند و نامه‌ای را خطاب به ریاست جمهور نوشتند و رئیس‌جمهور نیز طی نامه‌ای خطاب به معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواست به صورت بی‌طرف به این موضوع بپردازد.

واعظی افزود: معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز در این زمینه بررسی‌های را انجام داد و اشکالاتی به برگزاری انتخابات وارد کرد و پیشنهاد کرد انتخابات تجدید شود و هر زمانی که انتخابات از سوی شورای عالی جمعیت هلال احمر برگزار شود بلافاصله انتخابات درست برگزار شود رئیس‌جمهور یکی از دو نفر را انتخاب خواهد کرد!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: البته این موضوع برای فقط برای اینجا نبوده و جاهای دیگه هم داشتیم که درون خودشان اختلاف بوده و اقای رئیس‌جمهور تا زمانی که مشکل درون خودشان حل نشود حکمی را صادر نمی‌کند.

جمعیت هلال احمر ,

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان