رییس‌بسیج‌مستضعفین:‌تروریسم‌اقتصادی‌شکست‌خورد

رییس سازمان بسیج مستضفین گفت: دشمن نمی‌تواند این قدرت فرهنگی و روحیه مقاومت را نادیده و دست کم بگیرد و باید این روحیه مقاومت را تکثیر و در مقابله با کار دشمن، این روحیه را تقویت کنیم.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار"غلامرضا سلیمانی" شامگاه چهارشنبه در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان اظهار کرد: این رویداد کار خوبی است که در سراسر کشور در حال انجام است و هنرنمایی شما جوانان ولایتمدار می‌تواند این باور را در ما تقویت کند همانطور که در هر موضوع علمی، فنی و فناورپایه جوانان با روحیه انقلابی وارد شدند و به سرعت توانستند قله‌های رفیع پیشرفت را فتح کنند، در عرصه فضای مجازی و صنعت دیجیتال نیز خارج از این مسئله نیست.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما برای جوانان یک عرصه جدید محسوب می‌شود، افزود: با توانایی که جوانان انقلابی کشور اسلامی دارند و با ذکاوت و هوشمندی که برادران و خواهران ما در این عرصه دارند این نوید را به ملت ایران می‌دهد که پیشرفت در عرصه فضای مجازی و سرعت پیشرفت ما در این فضا چندین برابر سرعت پیشرفت کشور‌های دیگر خواهد بود.

سلیمانی تصریح کرد: امروز در موضوع مقابله با عملیات روانی گسترده دشمن هم در رابطه با هجمه فرهنگی و جنگ نرم و هم در عرصه اقتصادی می‌توانیم استفاده حداکثری از فضای مجازی ببریم و هم در شکستن محاصره روانی دشمن که تنها با تکیه بر عملیات روانی گسترده و پشت سر هم و مستمر می‌خواهد به روحیه جوانان ما خلاء وارد کند که امید به آینده را از دست بدهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه همین دشمن در همه عرصه‌های واقعی از ملت ایران شکست خورده، بیان کرد: محاصره اقتصادی و تروریسم اقتصادی ترامپ شکست خورد، تهدید به حمله نظامی، استفاده از ایجاد فتنه و آشوب در کشور شکست خورد. حتی زمانی که حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، تصور می‌کرد یک موفقیت برای اوست، اما دیدیم چه شکستی بر قدرت و هیبت امریکا وارد شد و در تمام جهان و حتی کشور‌های غربی مردم بلند شدند و عکس‌های شهید سلیمانی را به دست خود گرفته و به میدان آمدند.

وی افزود: این شکست برای امریکاست و همه این شکست‌ها در فضای حقیقی بر دشمن تحمیل شده و دشمن مجبور به پذیرفتن این شکست‌ها شده و فقط می‌خواهد در فضای مجازی و با استفاده از گسترش این فناوری ناامیدی و ایجاد یاس نسبت به آینده را در افکار عمومی حاکم کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه نرخ رشد بالایی در استفاده از اینترنت و فضای مجازی در کشور داریم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم این محاصره روانی را بشکنیم. ما یک کشور ثروتمند و قدرتمند هستیم و مردم ما با مردمی عزت و شرافت هستند و کمتر ملتی مانند ایران در دنیا هستند و در واقع می‌توان گفت: ملت ایران در دنیا مشابه ندارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشییع پیکر شهید سلیمانی گفت: در ارتحال امام (ره)، مراسم تشییع پیکر فقط در شهر تهران بود و جمعیت سایر استان‌های کشور به تهران آمدند. اما سردار سلیمانی در استان‌های مختلف تشییع شد و معتقدیم بیش از 25 میلیون نفر در مراسم تشییع وی شرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه این حضور مردم یک پیروزی بزرگ و عظمت فرهنگی بود اظهار کرد: دشمن نمی‌تواند این قدرت فرهنگی و روحیه مقاومت را نادیده و دست کم بگیرد و باید این روحیه مقاومت را تکثیر و در مقابله با کار دشمن، این روحیه را تقویت کنیم.

سلیمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: عمده تورمی که در کشور ما وجود دارد و کاهش ارزش پول ملی، متاثر از همین عملیات روانی دشمن است.

وی تصریح کرد: کشور ما بالاترین میزان ذخیره ارزی در بین کشور‌های منطقه را دارد و حتی کشور‌های خلیج فارس این میزان ذخیره ارزی و اقتصاد مستحکم را ندارند و ظرفیت‌های درونی اقتصاد ما بسیار زیاد است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تولید محصولات در فضای مجازی و این رویداد تولید محتوای دیجیتال رزمایشی برای ساماندهی جوانان در فضای سایبری است و اینکه بتوانیم به شکوفایی استعداد‌ها کمک کنیم و به عرصه‌های موردنیاز مرتبط شوند که این مسیر را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، "مرتضی کارآموزیان" رییس بسیج رسانه استان کرمان نیز در این مراسم گفت: 1500 نفر نخبه و متخصص فضای مجازی با 100 تیم به صورت همزمان در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال شروع به تولید محتوا کرده اند و تا ساعت 9 روز جمعه به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره بهرقابت در سه بخش اپلیکیشن، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد: نیاز داریم همه تولیدکنندگان و فعالان فضای مجازی کمک کنند که شاخص‌های دیجیتال کشور ما توسعه پیدا کند.

کارآموزیان بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که از سال 72 در این زمینه و شبکه ملی اطلاعات صحبت کرده اند، نیاز است کار شود.

رییس بسیج رسانه استان کرمان اظهار کرد: فعالان فضای مجازی در لایه‌های خدمات و محتوا می‌توانند کمک کنند و باید نقشه راه آینده را با توجه به گفتمان مقام معظم رهبری داشته باشیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان