برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن از فضای مجاز استفاده حداکثری شود

کرمان - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در موضوع مقابله با عملیات روانی گسترده دشمن، هجمه فرهنگی، جنگ نرم و در عرصه اقتصادی می توانیم از فضای مجازی استفاده حداکثری ببریم.

برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن از فضای مجاز استفاده حداکثری شود

سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان افزود: دشمن با استفاده از عملیاتهای روانی متعدد می خواهد به روحیه جوانان ما ضربه بزند و نا امیدی را القا کند، تهدید به حمله نظامی و ایجاد بلوا در فتنه ها از جمله تلاشهای آنان است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال تصریح کرد: هنرنمایی جوانان انقلابی در عرصه دیجیتال می تواند این باور را در ما تقویت کند که همانطوری که در هر زمینه ای جوانان وارد شوند به سرعت قله های پیشرفت و ترقی را فتح کنند و عرصه صنعت دیجیتال و فشای مجازی هم خارج از این مساله نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این عرصه در کشور برای جوانان عرصه جدیدی است اما توانایی که جوانان انقلابی ایران اسلامی دارند این نوید را می دهند که سرعت پیشرفت ما در عرصه فضای مجازی چند ده برابر کشورهای دیگر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن در همه عرصه های واقعی از ملت ایران شکست خورده است افزود: محاصره اقتصادی و تروریسم اقتصادی، تهدید به حمله نظامی، استفاده از ایجاد فتنه و آشوب در کشور توسط ترامپ شکست خورد.  

سردار سلیمانی بیان کرد:  آمریکا حتی زمانی که شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، تصور می کرد یک موفقیت برای اوست، اما دیدیم چه شکستی بر قدرت و هیبت امریکا وارد شد و در تمام جهان و حتی کشورهای غربی مردم بلند شدند و عکس های شهید سلیمانی را به دست گرفته و به میدان آمدند.

وی تصریح کرد:  همه این شکست ها در فضای حقیقی بر دشمن تحمیل شد و دشمن مجبور به پذیرفتن این شکست ها شده است و فقط می خواهد در فضای مجازی و با استفاده از گسترش این فناوری ناامیدی و ایجاد یاس نسبت به آینده را در افکار عمومی حاکم کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ارتحال امام(ره)، مراسم تشییع پیکر فقط در شهر تهران بود و جمعیت سایر استان های کشور به تهران آمدند. اما سردار سلیمانی در استان های مختلف تشییع شد و معتقدیم بیش از 25 میلیون نفر در مراسم تشییع وی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه  حضور مردم یک پیروزی بزرگ و عظمت فرهنگی بود افزود: دشمن نمی تواند این قدرت فرهنگی و روحیه مقاومت را نادیده و دست کم بگیرد و باید روحیه مقاومت را تکثیر و در مقابله با کار دشمن، این روحیه را تقویت کنیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: عمده تورمی که در کشور ما وجود دارد و کاهش ارزش پول ملی، متاثر از همین عملیات روانی دشمن است و کشور بالاترین میزان ذخیره ارزی در بین کشورهای منطقه را دارد و حتی کشورهای خلیج فارس این میزان ذخیره ارزی و اقتصاد مستحکم را ندارند و ظرفیت های درونی اقتصاد ما بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه  نرخ رشد بالایی در استفاده از اینترنت و فضای مجازی در کشور داریم اظهار داشت: تولید محصولات در فضای مجازی و این رویداد تولید محتوای دیجیتال رزمایشی برای ساماندهی جوانان در فضای سایبری است و اینکه بتوانیم به شکوفایی استعدادها کمک کنیم و به عرصه های موردنیاز مرتبط شوند و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان همزمان با سراسر کشور دوم تا چهارم بهمن در تالار وصال شهر کرمان برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان