ورود گونه های جانوری به مناطق مسکونی به دلیل بارش برف

خرم آباد_ ایرنا_ مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا گونه های جانوری به مناطق مسکونی شهری و روستایی نزدیک می شوند.

ورود گونه های جانوری  به مناطق مسکونی به دلیل بارش برف

مهرداد فتحی بیرانوند شامگاه چهارشنبه بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و برودت هوا در اغلب نقاط استان، امکان نزدیک شدن گونه های جانوری وحشی به مناطق مسکونی در اطراف روستاها و حتی بافت های شهری وجود دارد.

وی از تمامی شهروندان و علاقمندان محیط زیست، تقاضا کرد: در صورت مشاهده این موضوع، ضمن اطلاع به ماموران محیط زیست با شماره تماس 1540 یا مراجعه به نزدیک‌ترین اداره یا پاسگاه محیط زیست، نهایت همکاری را برای جلوگیری از آسیب به این گونه های جانوری ارزشمند به عمل آورند.
فتحی بیرانوند ادامه داد: با توجه به بارش زیاد برف در ارتفاعات و زیستگاه‌های جانوری از خیرین، دوست‌داران محیط زیست و ساکنین روستاهای اطراف مناطق در خواست داریم اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را در تامین علوفه مورد نیاز حیات وحش علف خوار و توزیع آن در زیستگاه های حیات وحش یاری نمایند و جهت هماهنگی با سامانه شبانه روزی1540 تماس بگیرند

وی عنوان کرد: بدیهی است ادارات حفاظت محیط زیست  در سطح استان نیز همانند سالهای گذشته، تمهیدات لازم را برای کمک رسانی و امداد به حیات وحش استان، انجام خواهند داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان