تنیس روی میز انتخابی المپیک؛

ایران با قبول شکست برابر اسلوونی حذف شد

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با شکست برابر اسلوونی از گردونه رقابت‌های انتخابی تیمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کنار رفته و حذف شدند.

ایران با قبول شکست برابر اسلوونی حذف شد

ملی پوشان کشورمان که در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شده بودند، چهارشنبه شب در مرحله دوم با اسلوونی رو به رو شده و با قبول شکست 3 بر یک مقابل این تیم از چارچوب مسابقات انتخابی المپیک کنار گذاشته شدند.

ابتدا و در بازی دو نفره «حمیدرضا طاهر خانی» و «نیما عالمیان» با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم دو نفره «دنی کوزول» و «دارکو جورجیک» شدند.

در این بازی تیم دو نفره ایران نتایج گیم های اول و سوم را به سود خود تمام کرد  و گیم های دوم، چهارم و پنجم را به حریف خود واگذار کرد.

سپس در نخستین دیدار انفرادی «نوشاد عالمیان» با نتیجه 3 بر یک «بوجان توکیک» را مغلوب کرد. نوشاد گیم های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 11 بر 9، 11 بر 2 و 11 بر 3 از آن خود کرد و در گیم سوم با نتیجه 11 بر 8  مغلوب رقیب خود شد.

در دومین بازی انفرادی «نیما عالمیان» با «دارکو جورجیک» بازی کرد او  در این بازی گیم دوم را با نتیجه 11 بر 9  برد و در گیم های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج (11 بر 6، 11 بر 9  و 11 بر 4 )  شکست خورد.

«حمید رضا طاهرخانی» در سومین دیدار انفرادی پشت میز ایستاد و با توکیک بازی کرد و با نتیجه 3 بر 2  شکست خورد تا تیم ایران از ادامه راه این رقابت ها باز بماند.

طاهرخانی در این بازی گیم های اول و سوم را برد و گیم های دوم، چهارم و پنجم را به حریف واگذار کرد.

بدین ترتیب  تیم ایران از ادامه این رقابت ها باز ماند و باید پرتغال را ترک کند.

«جمیل لطف‌اله نسبی» هدایت تیم ملی تنیس روی میز ایران در این رقابت ها را  بر عهده دارد او پیش از این از قرعه مناسب ایران دراین رقابت ها صحبت به میان آورده و اعلام کرده بود شانس بالایی باری راهیابی به المپیک داریم.

«امین احمدیان» و «امیر حسین هدایی» نیز در عضویت تیم ملی ایران اعزامی به این رقابت ها حاضر بودند اما با توجه به شکست برابر اسلوونی و حذف از گردونه این رقابت ها فرصت بازی کردن در رقابت های انتخابی المپیک را به دست نیاوردند این 2 بازیکن درحالی از سوی لطف‌اله نسبی به بازی گرفته نشدند که در رقابت های انتخابی تیم ملی به عنوان بازیکن اصلی انتخاب شده بودند.

مسابقات تنیس روی میز تیمی انتخابی المپیک امروز با شرکت 36 تیم در پرتغال آغاز شده و 9 تیم برتر این رقابت ها جواز شرکت در المپیک 2020 توکیو را کسب خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان