۴۵ خودرو در سوانح جاده ای شهرستان ساوه با هم برخورد کردند

ساوه - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه از وقوع ۲ فقره تصادف زنجیره ای در محورهای آزادراه و جاده قدیم ساوه به همدان که منجر به برخورد ۴۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین شد، خبر داد.

45 خودرو در سوانح جاده ای شهرستان ساوه با هم برخورد کردند

«احمدعلی امینی» به ایرنا، گفت: این حوادث شامگاه امشب (چهارشنبه دوم بهمن) به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها اتفاق افتاد و عوامل اورژانس بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: در نخستین حادثه که حدود ساعت 18 به وقوع پیوست، 30 دستگاه خودرو در کیلومتر 80 آزادراه ساوه به همدان با همدیگر برخورد کردند.

سرپرست اورژانس ساوه گفت: نیروهای عملیاتی از پایگاههای اورژانس 115 شهر نوبران، سیلیجرد، مرکز درمانی نوبران، تجرک و هلال احمر تجرک به محل اعزام و چهار مصدوم این حادثه را پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل نمودند.

به گفته این مسئول در فاصله حدود نیمساعت پس از این حادثه، دومین تصادف زنجیره ای با برخورد 15 دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه به همدان (سه راهی روستای رازین) به مرکز پیام 115 اورژانس ساوه گزارش شد.

امینی اظهار داشت: دو کد عملیاتی از پایگاه اورژانس 115 شهری یک و هلال احمر قیطونیه به محل اعزام و چهار مصدوم این حادثه را نیز به بیمارستان شهید مدرس منتقل کردند.

بارش برف از عصر امروز در مناطق غربی ساوه آغاز شد و طبق پیش بینی هواشناسی تا فردا ادامه می یابد.

شهرستان ساوه دارای 147 کیلومتر آزادراه به سمت تهران، همدان و سلفچگان و همچنین 100 کیلومتر بزرگراه است که شریان ارتباطی مناطق مرکزی کشور به غرب و همچنین شمال به جنوب ایران محسوب می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان