آماده سازی پردیس آزادی برای جشنواره فیلم فجر

مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره تغییرات و نوسازی این سینما به مناسبت برگزاری جشنواره و آغاز سال نو سینمای ایران توضیحاتی ارایه داد.

آماده سازی پردیس آزادی برای جشنواره فیلم فجر

به گزارش سینماپرس «سجاد نوروزی» مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفت‌وگویی، درباره تغییرات و نوسازی این سینما به مناسبت برگزاری جشنواره و آغاز سال نو سینمای ایران ابراز داشت: از چند ماه پیش برنامه‌ریزی برای نوسازی 5 سالن پردیس سینمایی آزادی را آغاز کردیم که با نزدیک شدن به جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر، این پردیس سینمایی با برخی تغییرات آماده میزبانی از مخاطبان سینما شده است.  
او ادامه داد: در این پروژه، تمامی پرده‌های نمایش سالن‌های پردیس سینمایی آزادی تعویض و سیستم‌های نمایش به روزرسانی شد. همچنین پروژکتور یکی از سالن‌ها نیز عوض شد.
نوروزی با اشاره به دیگر تغییرات انجام شده این پردیس سینمایی تصریح کرد: تغییر دکوراسیون داخلی و نورپردازی تمامی سالن‌ها از دیگر اقدامات انجام شده است.  
مدیر پردیس سینمایی آزادی در پایان به مدرن شدن تمامی بوفه‌های این مجموعه اشاره کرد و با اشاره به استقبال مردم از پیش‌فروش بلیت‌های این دوره جشنواره اظهار داشت: اولین سینمایی که بلیت‌های جشنواره‌ فجر38 در آن تمام شد، سالن‌های مختلف پردیس سینمایی آزادی بود.  

نوروزی گفت: بر اساس پیش‌بینی میزان بالای استقبال از فیلم‌های جشنواره،  برای اختصاص سانس‌های فوق‌العاده فیلم‌ها نیز در ایام جشنواره برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان