ادارات لرستان پنجشنبه تعطیل شد

مدیرکل شبحران استانداری لرستان گفت: باتوجه به برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی فعالیت تمامی ادارات و موسسات دولتی لرستان روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا غلامرضا آقامیرزایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به سردی هوا و شرایط جوی استان همچنین احتمال قطع برق و صرفه جویی در مصرف انرژی و لغزندگی جاده‌ها با نظر موافق تمامی اعضای مدیریت بحران استان، تمامی ادارات، دانشگاه ها، مدارس و موسسات دولتی لرستان تعطیل اعلام شد.

وی افزود: فعالیت واحد‌های خدمات رسان، امدادی و بهداشتی و درمانی تعطیل نیست و برای خدمت رسانی در آماده باش کامل بسر می‌برند.

مدیرکل هواشناسی لرستان نیز گفت: بارش برف، بارندگی و رعد و برق از امروز (چهارشنبه) در تمامی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

بهروز مرداپور روز چهارشنبه بیان کرد: براساس نقشه‌های تحلیل هواشناسی و پیرو اطلاعیه و اخطاریه‌های ارائه شده از امروز (چهارشنبه) با ورود سامانه بارشی سرد به جو لرستان، تا اواخر روز پنج شنبه انتظار داریم که در همه نقاط استان به تناوب و شدت و ضعف، علاوه بر ابرناکی و وزش باد شدید، بارش باران و برف همراه با رعد و برق را داشته باشیم.

وی افزود: از بعدازظهر امروز (چهارشنبه) تا صبح پنج شنبه با ورود هسته اصلی این سامانه، بر مقدار و شدت بارش‌ها افزوده می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان