جمع‌بندی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای ارائه لیست انتخاباتی

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در جمع‌بندی جلسه روز گذشته اعلام کرد که در صورت عدم تغییر معنی‌دار در وضعیت کاندیداهای اصلاح‌طلب امکانی برای ارائه لیست از طرف اصلاح طلبان در اکثر حوزه ها وجود ندارد.

جمع‌بندی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای ارائه لیست انتخاباتی

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، بیست و نهمین جلسه شورای سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان چهارشنبه دوم بهمن ماه 98برگزار شد در این جلسه که با حضور دبیران کل و نمایندگان احزاب برگزار شد، گزارشی از روند پیگیری‌های‌ صورت گرفته در اعتراض به رد صلاحیت گستره اصلاح طلبان به نشست ارائه شد.

بر طبق گزارش‌های تکمیلی که در این جلسه مطرح شد، شرایط به گونه‌ای است که در صورت عدم تغییر معنی‌دار در وضعیت کاندیداهای اصلاح طلب امکانی برای ارائه لیست از طرف اصلاح طلبان  در اکثر حوزه ها وجود ندارد و تقریباً نتیجه انتخابات از هم اکنون قابل پیش بینی است.

اعضای شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تصریح کردند، که شرط لازم برای اینکه انتخابات پیش رو بتواند کشور را در برابر تهدیدهای فزاینده بیرونی و ناملایمات درونی بیمه کند، این است که امکان برگزاری انتخابات رقابتی، عادلانه و قانونی به عنوان مقدمه برگزاری یک انتخابات پرشور  برای همه ایرانیان فراهم شود. اعضای این نشست مجددا بر راهبرد مصوب شورا که در بیانیه تفصیلی این شورا به آن پرداخته شده است، تاکید کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان