جاده‌های هراز و فیروز کوه مسدود نیست

تهران - ایرنا - فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: بدنبال بارش‌های اخیر هیچ یک از جاده‌های شرق استان تهران مسدود نشده‌است.

جاده‌های هراز و فیروز کوه مسدود نیست

سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برف روبی و نمک پاشی در محورهای هراز و فیروز کوه توسط عوامل راهداری انجام شده و در حال حاضر هیچ یک از جاده‌های کوهستانی مسدود نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر، بارش خفیف برف ادامه دارد و سطح محورها لغزنده است و تاکنون هیچ محدودیتی درجاده های هراز و فیروز کوه اعمال نشده و در صورت تغییر شرایط آب و هوایی محدودیت‌های ترافیکی اعلام خواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه تاکنون مشکلی در مسیرهای کوهستانی و برفگیر هراز و فیروز کوه گزارش نشده، اظهار داشت: تمام نیروهای خدمات رسان پای کار هستند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت  الزام به سفر در جاده های کوهستانی زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و توشه غذایی مناسب به همراه داشته باشند.

محبی از فعالیت شبانه روزی مامورین پلیس راه در  جاده های منتهی به استان‌های شمالی خبر داد و اعلام کرد: مامورین پلیس راه با آمادگی کامل در مسیرهای یاد شده خدمات رسانی می‌کنند و توصیه می‌شود که رانندگان با توجه به راهنمایی های آنها سفری ایمن داشته باشند.

وی یادآور شد: رانندگان با پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله با خودروی جلویی  و مدیریت زمان سفر در جاده‌های لغزنده در جاده های کوهستانی و برفگیر تردد داشته باشند.  

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان