مسائلی: انگیزه ما جهانی شدن و تزریق خون تازه در رگ‌های هندبال ایران است

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: امیدوارم امروز در دیدار با کره‌جنوبی دل مردم را شاد کنیم و جایگاه واقعی هندبال ایران در آسیا را نشان دهیم.

مسائلی: انگیزه ما جهانی شدن و تزریق خون تازه در رگ‌های هندبال ایران است

میلاد مسائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با انگیزه بالایی وارد این تورنمنت شدیم. انگیزه ما جهانی شدن و تزریق خون تازه در رگ‌های هندبال ایران است و خوشبختانه شرایط خوب پیش رفت.

وی در ادامه افزود: در دور اول یک باخت برابر بحرین داشتیم و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شدیم. با پیروزی مقتدرانه برابر کویت شانس رفتن به جام جهانی را بیشتر کردیم.

ملی‌پوش هندبال کشورمان در خصوص دیدار برابر قطر گفت: همه هندبال دوستان می‌دانند که تیم قطر از بازیکنان دو تابعیتی استفاده می‌کند و 7-8 سالی است که قهرمان بلامنازع مسابقات قهرمانی آسیا بوده است. ما حدود 40 دقیقه مقابل این تیم دوام‌ آوردیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هر چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم.

وی تاکید کرد: از نظر روانی آمادگی این را داریم که مقابل کره‌جنوبی بهترین نمایش را داشته باشیم. کره جنوبی از تیم‌های خوب آسیا است و در انتخابی المپیک به جمع 4 تیم برتر رسید. ما این تیم را آنالیز کردیم و تمرین خوبی را داشتیم و همه موارد لازم از سوی کادر فنی به بازیکنان‌گوشزد شده است.

مسائلی در پایان گفت: امیدوارم امروز دل مردم را شاد کنیم و جایگاه واقعی هندبال ایران در آسیا را نشان دهیم. امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولین، هندبال به جایگاه خود در ایران و  آسیا برسد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان