انصاری‌فرد: بابت میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا تضمین‌ گرفتیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توافق در مالزی را پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران عنوان کرد و گفت: بابت میزبانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا تضمین‌ گرفتیم.

انصاری‌فرد: بابت میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا تضمین‌ گرفتیم

«محمدحسن انصاری‌فرد» در گفت‌وگویی که در تارنمای باشگاه پرسپولیس منتشر شد به جزییات نشست امروز در کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: توافق کردیم که دیگر محرومیتی در کار نباشد زیرا اگر با ای.اف.سی به توافق نمی‌رسیدیم هر یک از نمایندگان ایران محرومیت 2 ساله و جریمه نقدی در انتظارشان بود. اما در این جلسه از حق ایران دفاع و قرار شد تیم‌های استقلال و شهر خودرو در مرحله حذفی در دبی بازی کنند و در صورت صعود  به مرحله گروهی مانند پرسپولیس و سپاهان در خانه بازی کنند.

 بازی استقلال با الکویت شنبه در مرحله پی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و برنده این دیدار به مصاف الریان قطر می‌رود تا تیم صعود کننده به مرحله گروهی مشخص شود.

وی ادامه داد: ای.اف.سی پیش‌تر پیشنهاد کرده بود که ابتدا تیم‌های ایرانی در خانه رقبا به میدان بروند و بعد آنها شرایط میزبانی ایران را بررسی کنند و از ایران ضمانت بگیرند اما در جلسه امروز تضمین گرفتیم که بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در مرحله گروهی در ورزشگاه خودشان برگزار شود و در نهایت میزبانی به تیم‌های ایرانی بازگردانده شد.

انصاری‌فرد گفت: ما با این توافق تیم ملی را هم از خطر محرومیت از میزبانی نجات دادیم چرا که اگر امروز این توافق با ای .اف.سی انجام نمی‌شد ممکن بود تیم ملی هم نتواند در ایران میزبانی کند و در نهایت این یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود. 

وی افزود: ایران کشوری امن است و همانطور که ما به مالزی آمدیم پروازها هم‌ در حال انجام‌ است و مشکلی نیست و این توافق تیم ملی را هم از خطر محرومیت نجات داد.

کنفدراسیون آسیا جمعه ، 27 دی‌ماه امسال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از سلب میزبانی باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان و بازی آنها در کشور دیگری خبر داد که این تصمیم با واکنش زیاد اهالی فوتبال روبه رو شد.

مسوولان ورزش کشور و مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا  نیز در موضع رسمی اعلام کردند، اگر قرار باشد در کشوری بی طرف میزبان تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا باشند، از حضور در این رویداد انصراف می دهند اما حالا براساس توافقات انجام شده مشکل میزبانی تیم های ایرانی در این تورنمنت برطرف شده است.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو، چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان 2020 آسیا هستند که با محرومیت از بازی‌های خانگی در این مسابقات روبرو شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان