امکان واکنش دادن به پیام های مستقیم در توییتر با اموجی فراهم شد

اگر از کاربران توییتر هستید حتما برایتان پیش آمده که پیام مستقیمی (DM) را دریافت کرده باشید و دلتان بخواهد با کمک طیف وسیع اموجی ها به آن واکنش نشان دهید، مثلا بخندید، گریه کنید یا تعجب نمایید! خبر خوب اینکه بالاخره چنین امکانی برای کاربران توییتر فراهم شده

امکان واکنش دادن به پیام های مستقیم در توییتر با اموجی فراهم شد

اگر از کاربران توییتر هستید حتما برایتان پیش آمده که پیام مستقیمی (DM) را دریافت کرده باشید و دلتان بخواهد با کمک طیف وسیع اموجی ها به آن واکنش نشان دهید، مثلا بخندید، گریه کنید یا تعجب نمایید! خبر خوب اینکه بالاخره چنین امکانی برای کاربران توییتر فراهم شده. این شبکه اجتماعی صبح امروز قابلیت واکنش با اموجی را به پیام های مستقیم خود اضافه کرد که بسیار شبیه به همین امکان در فیسبوک با چند تفاوت کلیدی است.

برای واکنش نشان دادن به پیام های مستقیم دریافتی تان صرفا کافیست روی آیکون قلب و بعلاوه که درست در کنار پیام ها نمایش داده می شود کلیک نمایید. با دابل کلیک روی پیام ها هم پنل اموجی ها برایتان گشوده خواهد شد و اگر به پیامی واکنش نشان دهید گیرنده اعلانی را از سمت شما دریافت می کند. اگر از نسخه قدیمی اپ توییتر استفاده می کنید واکنش شما به پیام ها در قالب یک پیام مستقیم برای فرد ارسال می شود. طبق بررسی های انجام شده حتی میتوانید به پیام هایی که چندین سال از دریافت شان می گذرد نیز با اموجی واکنش نشان دهید.

واکنش یا اموجی

توییت صفحه پشتیبانی توییتر در رابطه با این امکان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان