استاندار ایلام: هماهنگی احساسات انقلابی با عقلانیت تضمین کننده آینده نظام است

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: اگر احساسات انقلابی را با عقلانیت و دوراندیشی در چارچوب منافع ملی همراه کنیم آینده نظام تضمین خواهد شد.

استاندار ایلام: هماهنگی احساسات انقلابی با عقلانیت تضمین کننده آینده نظام است

قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی سپاه پاسداران ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هر سیاست گذاری در نظام باید برنامه داشته باشیم که مهم ترین برنامه اطلاع رسانی و جذب مخاطب است. 

وی افزود: اگر بتوانیم ابزاری داشته باشیم که مردم احساسات شان را با عقلاینت و برنامه همراه کنند برای همیشه بیمه هستیم.

استاندار ایلام یادآور شد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مسیری را برای ما ترسیم کردند که راهگشای مراحل مختلف پیروزی انقلاب بود.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: در اوج پیروزی انقلاب اسلامی که از نظر نظامی ضعیف و تقریبا قدرت نظامی نداشتیم و سپاه نیز تازه در حال شکل گیری بود امام به پشتوانه مردم فرمودند آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند و ما آمریکا را زیر پای خود له کرد.

وی بیان کرد: این اتکاء با پشتوانه امت و توکل الهی بود که  ابزار و سلاح آن زمان الله اکبر بود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در این بحبوحه جنگ پیش آمد و مردم با سخنرانی، شعر، سرود، نوحه و با بیانات حماسی مردم بسیج شدند اما اکنون شیوه جذب مخاطب و بسیج مردم متفاوت از گذشته است.

سلیمانی دشتکی گفت: هم اکنون شیوه اعلان آمادگی و بسیج با هنر زبان و بر اساس عقلانیت است و این هنر اگر به زبان علم و به سیستم علمی، الکترونیکی و بروز بیان شود شیرین و مردم به دنبال آن می روند.

وی یادآور شد: کشور ما با وجود مقام معظم رهبری، توکل به خداوند و منابع سرشار می تواند با عقل، بینش و ترسیم راهکار کارشناسی مقابل دشمنان ایستادگی کند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی سپاه پاسداران ایلام یکی از کارهای ارزشمندی است که اگر بتوان اینکار را در سطح استان و در سطح ملی رواج داد، مردم نیز به پیگیری مطالبات خود می پردازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان