از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه؛

دیار آفتاب میزبان جشنواره فیلم فجر۳۸

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان مرکزی خبر داد.

دیار آفتاب میزبان جشنواره فیلم فجر38

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه مبارک فجر در اراک برگزار می‌شود.

وی گفت: هنوز نام و تعداد فیلم‌ها به استان اعلام نشده، اما با تشکیل دبیرخانه جشنواره و صدور ابلاغ برای کمیته‌های دبیرخانه و ابلاغ شرح وظایف، مقدمات کار جهت برگزاری این جشنواره در استان انجام شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده از لحاظ تبلیغ و توزیع بلیت‌ها، برآیند ما این است که امسال نسبت به سال‌های گذشته استقبال بیشتر و بهتر باشد.

او افزود: استقرار دوربین صداوسیما در محل اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور کارشناسان این حوزه، طرح موضوع جشنواره فیلم فجر در شورای اطلاع‌رسانی استان، نشست با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای دولتی جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشنواره از برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد.

عباس دانشی اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت توزیع بلیت رایگان در بین اقشار ضعیف و سکونتگاه‌های غیررسمی جهت استفاده این عزیزان از فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به عمل آمده است.

او گفت: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه مبارک فجر از 15 الی 21 بهمن ماه در محل مجتمع فرهنگی ستارگان اراک اکران خواهند شد.
شایان ذکر است که مجتمع فرهنگی ستارگان اراک(سینما استقلال سابق) در هر سانس پذیرای بیش از 800 نفر از علاقه‌مندان به فیلم خواهد بود و اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمده است.    

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان