ستیِن: والنسیا کیفیت لازم برای حمله به دروازه ما را دارد/ باید در تمامی جام‌ها برای قهرمانی رقابت کنیم

سرمربی بارسلونا می‌خواهد تیمش در تمامی مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.

ستیِن: والنسیا کیفیت لازم برای حمله به دروازه ما را دارد/ باید در تمامی جام‌ها برای قهرمانی رقابت کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستیِن که شاگردانش فردا (شنبه) در هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا باید در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا بروند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: والنسیا تیمی بزرگ و سطح بالاست که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. آنها کیفیت لازم برای حمله به دروازه ما را دارند و برای همین از فضاهایی که در زمین آنها به وجود خواهد آمد، سعی می‌کنیم نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: ما باید در برخی موارد پیشرفت کنیم، برای مثال بازیسازی بهتر از خط دفاعی، اما با این حال از وضعیت تیمم راضی هستم. بارسا تیم بزرگی است و باید در تمامی جام‌ها برای قهرمانی رقابت کند.

سرمربی بارسا با اشاره به برتری نزدیک 2 بر یک تیمش مقابل ایبیسا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا گفت: واقعیت این است که در بازی با ایبیسا ترس بزرگی داشتم و نمی‌توانم دروغ بگویم، برای همین نیاز به بازیکنانی داشتیم که درک بهتری از جزئیات برنامه تاکتیکی ما داشته باشند، به همین منظور دست به تغییراتی زدیم.

ستین درباره رویارویی تیمش با لگانس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا خاطرنشان کرد: بارسلونا قطعاً با خوش‌بینی به مصاف لگانس خواهد رفت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان