از جمع‌آوری کمک برای سیل زدگان سیستان وبلوچستان تا آغاز تولید آزمایشی طلا در خوی

استان‌ها -ایرنا- جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون ریال برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، کشف ۴۰ سنگ قبر تاریخی در چناران، تخصیص ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار به فاروج، آغاز تولید آزمایشی طلا در واحد استحصال شمش خوی، ثبت ملی کوچه هلند در تهران و هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور ازجمله مهمترین عنوان‌های خبری ۲۴ ساعت گذشته سایت استانی سراسری ایرنا به شمار می‌رود.

از جمع‌آوری کمک برای سیل زدگان سیستان وبلوچستان تا  آغاز تولید آزمایشی طلا در خوی

سایت سراسری استان‌های ایرنا به عنوان ویترین 31 سایت استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی روزانه به طور میانگین محل انتشار حدود 600 فرآورده خبری شامل خبر، گزارش، مصاحبه، میزگرد خبری، یادداشت، بسته تصویری و تحلیل است که عصر هر روز به منظور بهره‌برداری و آگاهی بیشتر مخاطبان در قالب «بسته خبری 24» چکیده مهمترین رویدادهای استان‌ها منتشر می‌شود:

جمع آوری 400 میلیون ریال برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: کردستانی‌ها از هفته گذشته تاکنون حدود 400 میلیون ریال به صورت نقدی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کرده اند.

محمدباقر محمدی داشت: کمک‌ها از طریق 12 پایگاه ثابت در مراکز شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

کشف 40 سنگ قبر تاریخی در چناران

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: تاکنون 40 قطعه سنگ قبر تاریخی در نقاط مختلف این شهرستان کشف و شناسایی شده که در اختیار این اداره است.

محمد طاهریان افزود: با توجه به قدمت تاریخی قبرستان‌های این شهرستان اغلب سنگ‌ قبور کشف شده متعلق به دوران صفوی و قبل‌ از آن است.

تخصیص 460 میلیارد ریال اعتبار به فاروج

دبیر کمیته‌ برنامه‌ریزی فاروج گفت: اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان خراسان شمالی در سال جاری 460 میلیارد ریال بوده، که این میزان بیشتر از میانگین استانی است.

قربان کیوان اظهار داشت: براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه استان خراسان شمالی،   میانگین تخصیص اعتبارات استانی در سال جاری 62 درصد است که این میزان در شهرستان فاروج  64 درصد است.

آغاز تولید آزمایشی طلا در واحد استحصال شمش خوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: واحد استحصال شمش طلای خوی با ظرفیت سالانه 300 کیلوگرم طلا و 300 کیلوگرم نقره به مرحله تولید آزمایشی رسید و به زودی افتتاح می‌شود.

علی عبدلی اظهار داشت: با افتتاح رسمی این واحد تولیدی، صنعت پایین دستی طلا و نقره در شمال آذربایجان‌غربی رونق می‌گیرد؛ ضمن اینکه این واحد جزو کارخانه‌هایی است که شمش طلا را بدون نیاز به «سیانور» تولید می‌کند.

توزیع 7 هزار جلد کتاب کمک ‌درسی بین دانش‌آموزان عشایر جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از توزیع هفت هزار و 500 جلد کتاب کمک‌درسی بین دانش‌آموزان عشایر هفت شهرستان جنوبی استان خبر داد.

حسین اسحاقی ایرنا اظهار داشت: این تعداد کتاب کمک درسی به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال، با عنایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بین مدارس عشایری هفت شهرستان جنوبی استان کرمان توزیع شد.

ثبت ملی کوچه هلند در تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کوچه هلند در منطقه 8 پایتخت ثبت‌ملی می‌شود.

«احمد مسجد جامعی» در جریان برنامه تهرانگردی از منطقه 8 پایتخت گفت: موضوع کوچه هلند به سال 1341 و زلزله بوئین زهرا برمی‌گردد .

کوچه هلند یکی از کوچه های منطقه 8 تهران است که امروز مقصد تهران‌گردی است .

هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید

محسن گل محمدی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش سرقت مسلحانه‌ توسط شرور مذکور و پس از رصد سریع اطلاعاتی، سرانجام شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره ماموران اداره اطلاعات ایرانشهر می‌دید به سمت ماموران تیراندازی کرد.

مشارکت 30 میلیون نفر در طرح ملی فجر تا نوروز

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» با هدف مشارکت 30 میلیون نفری مردم در فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش همگانی اجرا می‌شود.

سیدعبدالحمید احمدی اظهار داشت: نحوه اجرای این برنامه به همه استان ها ابلاغ شده تا در قالب برنامه‌های ورزشی متنوع و جذاب در پارک ها و بوستان های خانوادگی بتوانیم این طرح را تا پایان فروردین‌ ماه عملیاتی کنیم.

گذر فرهنگ و هنر مشهد ابتکاری جدید

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر در یکی از مجتمع‌های تجاری مشهد ابتکار جدید و جالبی در مسیر تقویت اقتصاد هنر و ایجاد بازار فروش برای تولیدات هنری است.

علی اصغر کاراندیش در بازدید از گذر فرهنگ و هنر مشهد واقع در مجتمع تجاری آسمان افزود: حضور زائران و مجاوران برای خرید در این مجتمع آنان را به دیدن از آثار هنری و خرید آن راغب می‌کند و با این روش می‌توان آثار هنری و فرهنگی مشهد را به عنوان سوغات به زائران عرضه کرد.

خروج آمریکا از خاورمیانه خون‎بهای شهید حاج قاسم سلیمانی است

مسوول قرارگاه عمار گفت: دشمن هر آنچه داشته به میدان آورده و چیز دیگری ندارد، خون بهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است.

حجت‌الاسلام مهدی طائب، در همایش گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی که در محل امام‌زاده سیدحمزه(ع) کاشمر برگزار شد افزود: حاج قاسم سلیمانی از نیروهای رهبر معظم انقلاب بود و چون دست دشمنان به ایشان نمی‌‏رسید ترورش کردند.

بارندگی 2 مسیر جنوب سیستان و بلوچستان را بست

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طغیان رودخانه‌های محلی سبب بسته شدن مسیرهای دلگان - زهکلوت و فنوج - کتیج - رمشک شد.

عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: این مسیرها صبح امروز براثر طغیان رودخانه های محلی بسته شده است وتلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد اما برای بازگشایی کامل ضروری است رودخانه‌های محلی فروکش کنند.

مبلغان مذهبی تشیع را به زبان روز تبلیغ کنند

حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید خطاب به مبلغان مذهبی گفت: اگر واقعا تبلیغ و تعلیم تشیع را به زبان روز و بدون تنش بیان کنید می تواند خیلی مهم و تاثیرگذار باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در همایش مبلغان اعزامی فاطمیه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آموزشی امام زاده سید علی (ع) قم اظهار داشت: فضایل انبیا، اولیا و زهرا (س) را بیان کنید خودش نورانیت می آورد.

زمینه همکاری بین کیش و افغانستان در بخش گردشگری

در نشست مدیرعامل منطقه آزاد کیش و سفیر افغانستان همکاری های مشترک در حوزه های اقتصادی و گردشگری سلامت بررسی و زمینه حضور گردشگرا ن و سرمایه گذاران افغانستانی در این جزیره فراهم شد.

در این نشست که در اجرای رویکرد منطقه آزاد کیش مبنی بر تقویت همکاری هایی منطقه ای بویژه با همسایگان در زمینه های مختلف از جمله در حوزه گردشگری انجام شد، عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان از تمایل گردشگران سلامت افغانستانی برای سفر به کیش خبر داد.

توضیحات شهردار بندر گز در خصوص فساد مالی زیرمجموعه

شهردار بندر گز در خصوص دستگیری 5 نفر از کارمندان تحت امرش گفت: به فعالیت‌های صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف شهرداری اشراف کامل داشته و اطمینان دارم همکارانم صادقانه در حال فعالیت هستند.

جعفر رضایی اظهار داشت: اگر تخلفی در شهرداری بندرگز اثبات شود پاسخگو خواهم بود و باید توجه داشت نهادی همچون شهرداری که با همه شهروندان ارتباط داشته و گردش مالی، اداری و اجرایی زیادی دارد؛ ممکن است برخی ایرادهای شکلی در کارش باشد اما فساد سازمان یافته را تایید نمی‌کنم.

برخورد 80 خودرو با یکدیگر در تصادف‌های زنجیره‌ای شیراز

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: در پی بروز چندین فقره تصادف زنجیره‌ای در پی یخ زدگی معابر شهری شیراز حدود 80 خودرو در نقاط مختلف این شهر با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ مصطفی عباسی افزود: از شامگاه پنجشنبه تاکنون با توجه به برودت هوا به دنبال بارش برف در محورهای شمالی و غربی شهر شیراز تصادف های چند وسیله‌ای رخ داده است.

وی ادامه داد: تصادف های زنجیره‌ای در محورهای گلستان ،حسینی الهاشمی،پل محمودیه ،صدرا و محور منتهی به قلات به دلیل یخ زدگی سطح معابر ایجاد شده است.

استقرار توده هوای سرد و پایدار به‌تدریج در استان تهران

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: به تدریج توده هوای سرد و پایدار در منطقه مستقر و باعث تشدید یخبندان سطح زمین (به ویژه در نیمه شمالی پایتخت) می‌شود.

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تهران، پایداری جوی در بعضی ساعات افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی استان تا روز چهارشنبه را در پی دارد و کماکان در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی علاوه بر یخبندان و لغزندگی رخداد مه در ساعات شب مورد انتظار است.

اصلاح باغ‌موزه مینیاتور تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت که در باغ موزه تهران که 12 اثر ثبت ملی و با عظمت بازسازی شده، متاسفانه برخی از آثار به اندازه اسباب بازی کودکان طراحی شده که نیازمند اصلاح است .

مسجد جامعی در حاشیه برنامه تهرانگردی درباره باغ موزه مینیاتور اظهار داشت که در باغ موزه مینیاتور 12 اثر ثبت شده ایران بازسازی شده است

آزادی 29 زن زندانی به مناسبت روز مادر درتهران

شهردار منطقه 5 از برنامه‌ریزی برای آزادی 29 زندانی بانو که به دلیل عدم توان مالی قادر به پرداخت دیون خود نیستند خبر داد.

 «فریدون حیدری» با تسلیت ایام فاطمیه از برنامه ریزی برای آزادی بانوانی که به دلیل عدم توانایی مالی زندانی هستند همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر خبر داد.

گزارش ها :

"صاحبان کسب و کار باید مشاور تبلیغاتی داشته باشند" نام گزارشی از مرکز کرمانشاه است که به موضوع مشاور تبلیغاتی ورقابتی شدن فضای کسب و کارها و افرادی که برای رسیدن به اهداف خود از مشاور تبلیغاتی استفاده می‌کنند پرداخته است.

گزارشی باعنوان "خانه اقدسیه تهران ارزش تاریخی ندارد" ازمرکز تهران نیز درباره خانه اقدسیه معروف به خانه شهرداران است که به گفته رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از نظر تاریخی ارزش چندانی ندارد.

مرکز مشهد در گزارشی باعنوان "بررسی آثار و تبعات انحلال و واگذاری موسسات و مراکز علمی - کاربردی" به بررسی آثار و تبعات ناشی از انحلال و واگذاری موسسات و مراکز علمی - کاربردی کشور در یکی از کارگروه‌های همایش دو روزه "تبیین نظام حقوقی دانشگاه ها و دانشگاه جامع علمی – کاربردی پرداخته است..

" حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد" نیز نام گزارشی ازگروه استان ها است که تجمیعی از خطبه های امامان جمعه در نمازجمعه امروز سراسر کشور درآن به صورت کوتاه بیان شده است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان