موافقت شهرداری تهران با احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان در منطقه ۱۱

جلسه "کمیسیون ماده پنج" تهران به ریاست حناچی شهردار تهران و با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شـــهر، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با احداث یک بیمارستان فوق تخصصی در منطقه ۱۱ موافقت شد.

موافقت شهرداری تهران با احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان در منطقه 11

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی در این باره گفت: کمیسیون ماده پنج شهر تهران با طرح احداث یک بیمارستان 540 تختخوابی کودکان در منطقه جوادیه تهران موافقت کرد.

اشراقی افزود: این طرح توسط مؤسسه زنجیره امید و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران در زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع ارائه شده است.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج گفت: طرح این بیمارستان فوق تخصصی با محوریت جراحی، مرکز تحقیقات توانبخشی و اقامتگاه ارائه شده که به همین منظور سطوح درمانی پروژه بیش از 38 هزار متر مربع و محل اقامت همراهان حدود 3 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

اشراقی گفت: طرح مذکور در یازده طبقه روی همکف و زیرزمین‌ها احداث می‌شود که پس از توضیحات مشاور تهیه‌کننده طرح و تأکید بر الزامات ترافیکی و رعایت فضای سبز مناسب، به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید.

وی بیان کرد: در این جلسه هم‌چنین با احداث یک مجموعه چند منظوره تجاری- فرهنگی- ورزشی و خدماتی در 30 درصد ملکی واقـــع در منطقه 18 و احداث فضای سبز عمومی در 70 درصد باقیمانده آن موافقت شد و سایر پرونده های ارسالی از مناطق مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان