استاندار اردبیل: دستگاه‌های اجرایی در انتخابات بی‌طرف باشند

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: رعایت بی‌طرفی روابط عمومی‌ها ، ادارات و سازمان‌های مختلف در بحث انتخابات الزامی بوده و تمام دستگاه‌ها باید نسبت به این موضوع پایبند باشند.

استاندار اردبیل: دستگاه‌های اجرایی در انتخابات بی‌طرف باشند

اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان اردبیل اظهار داشت: تلاش می‌شود انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شور و حال خاصی برگزار شود و همه مصمم هستیم انتخابات سالم در این دوره برگزار کنیم.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضروری دانست و افزود: همه روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی در جهت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تلاش کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه انجام پروژه‌های مختلف در حوزه‌های راه، راه‌آهن و سدها چهره‌ای توسعه‌ای به استان اردبیل داده و تمام این اقدامات از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است، گفت: این استان روند رو به رشدی به خود گرفته و انجام پروژه‌های متعدد عمرانی از جمله احداث سدها، راه‌آهن و توسعه راه‌ها  از جمله این اقدامات است.

وی افزود: با تکمیل راه‌آهن اردبیل عملیات عمرانی در حوزه راه‌آهن به پایان نخواهد رسید و در ادامه شاهد اتصال ریلی اردبیل به پارس‌آباد و در نهایت اتصال خط راه‌آهن استان به کریدور جهانی صورت خواهد گرفت.

استاندار اردبیل با بیان اینکه  خدمات صورت گرفته در استان حاصل برکات انقلاب اسلامی است، افزود: بعد از انقلاب توجه اساسی به حوزه راه ،بهداشت و آبرسانی شدهو  شایسته است این خدمات به مردم بازگو شود.

بهنامجو با بیان اینکه عملیات اجرایی سد پایاب گیوی در دهه فجر آغار می‌شود، تشریح‌کرد: اعتبارات این طرح از طریق فاینانس داخلی تامین شده و با تکمیل آن تحول بزرگی در منطقه ایجاد می‌شود.

وی از اتصال  ایستگاه مسافری راه‌آهن اردبیل به شهرک صنعتی و منطقه آزاد خبر داد و گفت: طول این مسیر 10 کیلومتر پیش‌بینی شده و در حال حاضر پروژه در مرحله مطالعه و جذب اعتبار قرار دارد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی بیان‌کرد: 2 اتفاق مهم یعنی سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش رو است که با همراهی و همکاری روابط عمومی‌ها و با حضور گسترده مردم این رویدادها به نحو احسن برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان