سکه‌های تقلبی موجب پلمب طلا فروشی شد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری طلافروشی که سکه تقلبی به مشتربانش می فروخت خبر داد.

سکه‌های تقلبی موجب پلمب طلا فروشی شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در سی ام دی ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش شکایتی را با موضوع کلاهبرداری و فروش سکه تقلبی توسط یکی از واحد‌های فروش سکه طرح کرد و پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.

وی بیان داشت: شاکی اظهار داشت، حدود یکسال پیش با مراجعه به مغازه سکه فروشی واقع در آدرس مورد نظر تعداد 5 عدد سکه تمام بهار آزادی خریداری کردم و با توجه به اینکه در شرف ازدواج بوده و نیاز به پول داشتم تصمیم گرفتم آن‌ها را بفروشم. لیکن با مراجعه به صرافی متوجه شدم که سکه‌ها تقلبی بوده و این درحالی است که سکه‌ها بصورت وکیوم شده و دارای آدرس و شماره تماس بود.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه سکه‌ها توسط کارشناسان مربوط بررسی و تقلبی بودن آن محرز شد، افزود: با شناسایی متهم پرونده دستور دستگیری و پلمب مغازه اخذ و تیمی از کارآگاه پایک یک موفق شدند در سی ام دی ماه متهم را در داخل مغازه اش دستگیر و صرافی را پلمب کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: در تحقیقات پلیسی متهم ضمن قبول اتهام وارده از تقلبی بودن سکه‌ها اظهار بی اطلاعی می‌کرد که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان