آخرین اخبار از وضعیت سلامتی رئیس بنیاد شهید

چند روز پیش حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی رئیس بنیاد شهید

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. این جراحی که مربوط به التهاب رگ‌‌های گوش بود با موفقیت صورت گرفت و وی که اکنون در دوره نقاهت به سر می‌برد در هفته جاری از بیمارستان مرخص خواهد شد. این دومین جراحی رئیس بنیاد شهید در سال 1398 است که منجر به بستری شدن چند روزه او در بیمارستان شده است.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور از جمله کسانی بودند که در روز سوم بهمن‌ماه با حضور در بیمارستان‌ از حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی عیادت و برای او آرزوی سلامتی کردند و ضمناً طی گفت وگو با پزشکان معالج در جریان روند مداوای او قرار گرفتند.

رئیس بنیاد شهید در مورد دلایل بستری شدنش در بیمارستان گفت: به سبب بروز التهاب در رگ‌های نزدیک گوش جراحی کوچکی صورت گرفت و با لطف خداوند و با تلاش پزشکان معالج، روند درمان به خوبی طی شده است و با بهبودی به دست آمده روند ترخیص از بیمارستان در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام  شهیدی محلاتی با اشاره به تعداد زیاد مراجعات برای ملاقات گفت: از خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در طول مدت کوتاه بستری با ارسال پیام و یا درخواست ملاقات جویای احوال اینجانب بوده‌اند و همچنین از مسئولان عزیز کشور به خصوص رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، وزرا و اعضای هیئت دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در بیمارستان حضور یافتند صمیمانه سپاسگزارم.

پیش از این در ایام عید نوروز امسال بود که خبر عمل جراحی قبلی حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی منتشر و اعلام شد: «حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، صبح روز چهارشنبه (7 فروردین 1398) در بیمارستان‌ خاتم‌الأنبیا(ص) تحت عمل جراحی ریه قرار گرفت. پزشک معالج حجت‌الاسلام شهیدی گفت: "کادر پزشکی برای جراحی ریه وی جمع‌بندی کردند و این عمل جراحی با برداشتن غد‌ه‌ای در ریه‌اش، با موفقیت بود و بعد از جراحی بحمدالله وضعیت عمومی رئیس بنیاد شهید خوب و طبیعی گزارش شده است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان