مرد چاق پاکستانی که ۳۰۰ پیشنهاد ازدواج از سوی دختران دارد +عکس

مردی با وزنی 70 استونی (در حدود 380 کیوگرم) که به دلیل عظیم الجثه بودن ملقب به “هالک پاکستان” شده به دنبال شریک زندگی می گردد. با این حال، او می گوید حاضر به قرار ملاقات با خانم‌هایی که کمتر از 16 استون وزن (حدودا 100 کیلوگرم) داشته باشند نخواهد بود.

این مرد سنگین وزن 27 ساله پاکستانی “ارباب خیزر حیات” نام دارد و مدعی است که 300 دختر پیشنهاد شده را رد کرده است.

هالک پاکستان هالک دختر پاکستانی خواستگاری دختر از پسر چاق ترین مرد چاق ترین فرد دنیا ارباب خیزر حیات کیست اخبار پاکستان Arbab Khizer Hayat

این مرد عظیم الجثه روزانه 10 هزار کالری مصرف می‌کند. علیرغم این رژیم غذایی سنگین این مرد جوان از ناحیه مردان در شمال پاکستان سالم به نظر می‌رسد.

او 36 تخم مرغ برای صبحانه می‌خورد.‌ او می‌گوید والدین‌اش خواستار ازدواج او و نوه‌دار شدن هستند اما نتوانسته گزینه‌ای مناسب و مدنظرش را پیدا کند.

هالک پاکستانی همچنین در مورد مشخصات همسر آینده خود صحبت کرد.

“همسر من باید وزن زیادی داشته باشد تا من به او آسیب نرسانم. تا الان همه زنانی که می خواهند با من ازدواج کنند بسیار لاغر بوده اند. من دوست دارم با زنی با وزن حداقل 100 کیلوگرم ملاقات کنم. قد او باید بیشتر از 192 سانتی متر باشد تا در کنار من زیبا به نظر برسد.”

طول قد ارباب خیزر حیات که در شهر مردان در شمال پاکستان زندگی می کند ،197 سانتی متر است. او با استفاده از شهرت و قدرت بدنی خودنمایش هایی را ترتیب می دهد . او می تواند خودرو  را بلند کرده تراکتور را توسط کابل به دنبال خود بکشد.

هالک پاکستان هالک دختر پاکستانی خواستگاری دختر از پسر چاق ترین مرد چاق ترین فرد دنیا ارباب خیزر حیات کیست اخبار پاکستان Arbab Khizer Hayat

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان