حسینی شاهرودی: بانک مرکزی در خصوص طرح حذف ربح مرکب اقدام موثر انجام دهد

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس کل بانک مرکزی گفت: متاسفانه علیرغم ارجاع طرح حذف ربح مرکب و سود جرایم تسهیلات بانکی تولیدکنندگان کشاورزی، دامی و صنعتی و... از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصویب و ابلاغ آن، متاسفانه تاکنون اقدام موثری از سوی بانک‌ها صورت نگرفته و وام گیرندگان دچار سرگردانی شده‌اند.

حسینی شاهرودی: بانک مرکزی در خصوص طرح حذف ربح مرکب اقدام موثر انجام دهد

به گزارش ایسنا، سیدحسن حسینی شاهرودی در تذکرات شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: پیرو تذکر کتبی سه ماه گذشته به وزیر کار، رفاه و تعاون در خصوص اجرای قانون برنامه و همچنین بودجه سال 98 کشور مبنی بر پرداخت سهم دولت در بیمه رانندگان تاکسی، کامیون، کامیونت و وانت، اظهار کرد: متاسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی صورت نپذیرفته و به ناچار وظیفه دیدم این تخلف از قانون را با سوال از وزیر مطرح کنم که با توجه به ده‌ها امضا توسط نمایندگان، درخواست حضور وزیر جهت پاسخگویی در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه تقدیم می‌شود.

وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش در اجرای طرح رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم ضمن رفع نواقص و تکمیل این طرح، تسریع در اقدام داشته باشند و کلیه کارکنان اداری و خدماتی نیز مشمول این طرح قرار گیرند.

نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: با توجه به افزایش ‌آمار جرم و خصوصا سرقت دام در روستاهای شهرستان‌های شاهرود و میامی از ریاست قوه قضائیه و فرماندهی ناجا می‌خواهم نسبت به بررسی موضوع و تقویت کمی و کیفی دادگستری و نیروی انتظامی این دو شهرستان اقدام نمایند.

حسینی شاهرودی در تذکری خطاب به رئیس کل بانک مرکزی، عنوان کرد: متاسفانه علیرغم ارجاع طرح حذف ربح مرکب و سود جرایم تسهیلات بانکی تولیدکنندگان کشاورزی، دامی و صنعتی و... از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصویب و ابلاغ آن به مجمع، متاسفانه تاکنون اقدام موثری از سوی بانک‌ها صورت نگرفته و وام گیرندگان دچار سرگردانی شده‌اند.

وی در تذکری به دولت و رئیس جمهوری گفت: علیرغم اعلام دولت مبنی بر پرداخت یارانه معیشتی به 60 میلیون نفر بسیاری از اقشار از جمله روستائیان از آن بهره مند نشده‌اند که امیدواریم اقدام لازم صورت گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان