صادقی: تنها بودیم، اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به الرفاع بزنیم

کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو اعتقاد دارد این تیم با وجود بازی در زمین بی‌طرف می‌توانست بیش از دو گل به الرفاع بحرین بزند.

صادقی: تنها بودیم، اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به الرفاع بزنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اکبر صادقی در گفت‌‌وگو با سایت رسمی باشگاه شهر خودرو درباره پیروزی تیم فوتبال این باشگاه مقابل الرفاع بحرین اظهار داشت: برای موفقیت تیم، همگی از لحظه نخست تا سوت پایان مسابقه تلاش کردیم و در نهایت به آنچه استحقاقش را داشتیم، دست یافتیم.

وی با اشاره به بازی در زمین بی‌طرف گفت: روی حضور هواداران حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم، اما متأسفانه برگزاری مسابقه در زمین بی‌طرف باعث شد از هواداران دور شویم و از حضور یار دوازدهم محروم شدیم. خدا را شکر که دور از خانه هم توانستیم هدیه کوچکی به هواداران بدهیم. اگر دقت بیشتری داشتیم، می‌شد گل‌های بیشتری بزنیم، اما مهم‌ترین آیتم، صعود به مرحله بعد بود که به آن دست یافتیم.

کاپیتان تیم شهر خودرو تأکید کرد: گرچه تنها بودیم، اما به آنچه استحقاقش را داشتیم دست یافتیم. امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم السیلیه را شکست دهیم تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم. باید تمرکز بالایی در این بازی داشته باشیم. شناخت خوبی از این تیم داریم و باید با حواس جمع و تمرکز کامل وارد زمین شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان