گاسپرینی: می‌توانستیم صدرنشین سری A باشیم/ خیلی‌ها منتظر بازی ما مقابل والنسیا هستند

سرمربی تیم فوتبال آتالانتا پس از پیروزی عجیب تیمش مقابل تورینو از پتانسیل آن برای پیشتازی در کورس قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا صحبت کرد.

گاسپرینی: می‌توانستیم صدرنشین سری A باشیم/ خیلی‌ها منتظر بازی ما مقابل والنسیا هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از عجیب‌ترین نتایج این فصل سری A و در واقع یکطرفه‌ترین بردی که در این فصل برای یک تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به ثبت رسیده، شب گذشته (شنبه) رقم خورد زمانی که تیم فوتبال آتالانتا میزبان خود تورینو را با نتیجه 7 بر صفر در هم کوبید.

جان پیرو گاسپرینی سرمربی آبی‌و‌مشکی‌های برگامو پس از این پیروزی درباره وضعیت تیمش که با ثبت 57 گل در 21 بازی قوی‌ترین خط حمله رقابت‌ها را دارد، درباره وضعیت تیمش گفت: اگر ما همیشه همینطور بازی می‌کردیم که مقابل تورینو بازی کردیم، الان صدرنشین جدول بودیم. متأسفانه گاهی اوقات ما از نظر فیزیکی و روانی دچار افت می‌شویم و همان مواقع است که امتیاز از دست می‌دهیم. گاهی اوقات هم اما مقابل تیم‌های بزرگ بازی‌هایی فوق‌العاده انجام می‌دهم. به عنوان مثال اگر لوئیز موریل به جای بازی مقابل تورینو، در بازی مقابل اینتر پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرده بود، خیلی بهتر می‌شد.

یوسیپ ایلیچیچ، در شب پیروزی آتالانتا مقابل تورینو یک هت‌تریک دیگر انجام داد تا بهترین فصل دوران بازیگری‌اش همچنان در اوج ادامه داشته باشد.

گاسپرینی درباره او نیز اظهار داشت: ایلیچیچ مقابل دروازه حریف بازیکن تأثیرگذاری است. او هم یک گلزن خوب است هم به صورت مداوم برای هم‌تیمی‌های موقعیت خلق می‌کند. برای تیم‌های حریف مهار کردن ایلیچیچ و پاپو گومز بسیار سخت است چون آنها با به دست آوردن کوچکترین فضایی مهارناپذیر می‌شوند. حالا هم دووان زاپاتا برگشته و روی فرم است. بازگشت او جان تازه‌ای به تیم می‌دهد.

درست در همان شبی که آتالانتا نتیجه‌ای غیرعادی را رقم زد، حریفش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یعنی والنسیا هم دست به کار بزرگی زد و بارسلونا را در مستایا با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

گاسپرینی در این خصوص هم عنوان کرد: تا الان ما واقعاً به طور جدی به بازی مقابل والنسیا فکر نکرده‌ایم. والنسیا هم افت و خیزهای خودش را داشته است. آنها امروز بارسلونا را شکست دادند و به همین دلیل تمرکزی که روی بازی‌شان مقابل ما وجود دارد بیشتر می‌شود. خیلی‌‌ها منتظر آن بازی هستند اما تا آن زمان ما هنوز بازی‌های دیگری داریم که باید به آنها فکر کنیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان