هافبک آرژانتینی سویا با الشباب عربستان قرارداد بست

هافبک سرشناس تیم فوتبال سویای اسپانیا که سابقه بازی در تیم فوتبال اینتر را هم دارد با یکی از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال عربستان سعودی قرارداد بست.

هافبک آرژانتینی سویا با الشباب عربستان قرارداد بست

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه الشباب عربستان سعودی از عقد قراردادی سه ساله با اور بانگا هافبک آرژانتینی تیم فوتبال سویا خبر داد.

این تیم که توسط یک مربی اسپانیایی به نام لوئیس گارسیا پلاسا هدایت می‌شود، با انتشار پیامی در صفحه توئیترش از جذب بانگای 31 ساله خبر داد و اعلام کرد که بازیکن سابق اینتر در پایان فصل جاری لالیگا راهی عربستان خواهد شد و تا پایان فصل 2023-2022 در این تیم بازی خواهد کرد.

بانگا یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت خولن لوپتگی و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان رختکن این تیم است و باید دید که انتشار قطعی شدن انتقال او به عربستان در پایان فصل چه تأثیری روی عملکرد او در ماه‌های باقی مانده به پایان فصل جاری لالیگا خواهد گذاشت.

بانگا که دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش را سال 2007 در تیم بوکاجونیورز آرژانتین آغاز کرد، سابقه بازی در تیم‌های والنسیا، اتلتیکومادرید، نیوولز اولدبویز و اینتر را دارد و 65 بازی هم برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان