استاندار تهران عنوان کرد

ارتقاء رتبه استان تهران در حوزه اشتغال روستایی

استاندار تهران با تاکید بر برداشته شدن گام‌های موثر در حوزه اشتغال روستایی استان تهران گفت: در حال حاضر رتبه استان تهران در این حوزه از ۲۷ به ۱۷ ارتقاء پیدا کرده است.

ارتقاء رتبه استان تهران در حوزه اشتغال روستایی

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه چهاردهمین جلسه کارگروه اشتغال استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور نمایندگان همه دستگاه‌های عضو کارگروه تشکیل و در آن گزارش‌هایی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد شهید در خصوص میزان جذب و ایجاد اشتغال پایدار روستایی ارائه شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در سطح استان تهران شاهد بودیم که در حوزه اشتغال روستایی رتبه استان تهران از 27 به 17 ارتقاء پیدا کرده که این نتیجه فعالیت و اقدامات موثر کارگروه اشتغال استان تهران در حوزه جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال پایدار روستایی است.

محسنی بندپی ادامه داد: از سوی دیگر متأسفانه گزارشی از سوی بهزیستی و کمیته امداد ارائه شد که 135 میلیارد تومان تسهیلات ویژه کمیته امداد و 55 میلیارد تومان تسهیلات بهزیستی که مقرر شده بود پرداخت شود به طور کامل انجام نشده به شکلی که برای کمیته امداد 30 درصد این رقم و برای بهزیستی 18 درصد این رقم اختصاص پیدا کرده است. بر همین اساس مقرر شد جلسه‌ای به فوریت با حضور بانک‌ها برگزار شود تا آنها را مکلف کنیم براساس تکلیف قانون خود و آن چه که توسط مجلس و دولت مشخص شده نسبت به سرعت بخشیدن پرداخت این اعتبارات اقدام کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: متاسفانه بانک‌ها هنوز نسبت به مواردی در سطح استان تهران تحرک و جدیت کافی را ندارند؛ لذا نیازمند حمایت در این حوزه هستیم بر همین اساس آسیب شناسی در دستور کار قرار گرفته و اگر با همین روند ادامه پیدا کند گزارش آن را به معاون اول رئیس جمهور ارسال خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان