قرنطینه شبانه‌ روزی در بنادر ایران برای مقابله با کرونا

مدیرعامل سازمان بنادر با اشاره به چالش‌های عملیاتی و تجهیزاتی مشترک بنادر بزرگ تجاری بر لزوم استقرار شبانه‌روزی قرنطینه در بنادر برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا تاکید کرد.

قرنطینه شبانه‌ روزی در بنادر ایران برای مقابله با کرونا

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمد راستاد با اشاره به شیوع بیماری کرونا در چین و لزوم جلوگیری از انتقال این بیماری از طریق بار و تردد خدمه های کشتی های ورودی به بنادرکشور اظهار کرد: در شرایطی که نگرانی خانوده ها از شیوع و انتقال بیماری کرونا از خاوردور فراگیر شده، گروه قرنطینه پزشکی باید برای تایید ورود و خروج کشتی و اشخاص در بندر، به صورت شبانه روزی در بنادر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به چالش‌ های عملیاتی و تجهیزاتی مشترک بنادر بزرگ تجاری کشور و ضرورت ارائه راهکارهای اجرایی و برنامه زمان بندی شده برای رفع این چالش ها توسط مدیران ستادی، افزود: با همین امکانات و ابزارهای موجود در بنادر کشور، به سادگی، می توانیم چالش های مدنظر مدیران بنادر را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: تامین تجهیزات بندری مخصوص تخلیه کالاهای فله و غلات بنادر امام خمینی (ره)، انزلی و شهید رجایی باید هرچه سریع تر، مطابق با جابجایی برنامه ریزی شده، صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به ترافیک جدید ورودی به بندر شهید رجایی ناشی از ورود کالا های اساسی به این بندر، نیاز به تجهیزات بندری مخصوص کالاهای فله و غلات در بندر شهید رجایی بسیار زیاد شده است.

راستاد با بیان اینکه کمبود تجهیزاتی برخی بنادر با مدیریت درست قابل برطرف شدن است، تاکید کرد: لازم است معاونت مهندسی و توسعه امور زیر بنایی، هرچه سریعتر پروژه انتقال تجهیزات به بنادر امام‌ خمینی (ره) و شهید رجایی را پیگیری کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان