اتاق شیراز: می‌توان مشکلات تولید را با کمک مسوولان حل و فصل کرد

شیراز- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: معتقدیم اگر کمک و همراهی مسئولان استان را داشته باشیم می‌توان برخی از مشکلات را حل و فصل کرد و وضعیت اقتصاد استان را نیز تا حدودی بهبود بخشید.

اتاق شیراز: می‌توان مشکلات تولید را با کمک مسوولان حل و فصل کرد

جمال رازقی، یکشنبه در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید این اتاق در شیراز افزود: همه فعالان بخش خصوصی و مسئولان بخش‌های دولتی باید کمک کنند تا بخش صنعت و تولید استان را فعال نگاه داشته و از شرایط سخت کنونی عبور دهیم.

وی ادامه داد: برای حرکت اقتصاد کشور راهی جز توجه به رونق تولید و صادرات وجود ندارد و لذا برای کاهش و حل مشکلات بخش اقتصاد کشور باید با بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان راهکارهای داخلی ارائه شود.

وی ادامه داد: وضعیت امروز اقتصاد کشور حاصل سال‌ها بی‌تدبیری، فقر و حکمرانی بد است و تنها دلسوزان و نجات دهندگان کشور از این شرایط نیز همین مردم هستند و فعالان اقتصادی نیز در این نبرد سخت به عنوان سربازان خط مقدم مشغول کار و کوشش هستند.
او اظهار داشت: امروز دغدغه همه ما بحث اشتغال پایدار و رفاه عمومی است و تحقق این مهم نیز در گرو حمایت از تولید است و راه دیگری نیز جز حمایت از تولید نداریم.
رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: استان فارس پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد اما به رغم وجود این ظرفیت‌ها وضعیت حوزه اقتصاد فارس مناسب نیست و همه ما در قبال حفظ صنعت و صادرات استان مسئول هستیم.
او افزود: امروز با توجه به بحث کمک آبی و کاهش تعداد نیروی شاغل در بخش کشاورزی، تنها راه ایجاد اشتغال در استان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، رونق تولید و گردشگری است که برای تقویت و پویایی این بخش‌ها نیازمند همکاری و کمک بخش‌هایی از جمله مالیات و تامین اجتماعی هستیم.
وی، یکی از چالش‌های اقتصاد استان را مشکلات فعالان بخش خصوصی با تامین اجتماعی دانست و تصریح کرد: انتظار بخش خصوصی فارس از سازمان تامین اجتماعی کمک به تولید، صنعت و صادرات در این استان است.
محور فعالیت‌های تامین اجتماعی فارس کمک به رونق تولید است
مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس هم گفت: محور فعالیت‌های ما در این اداره کل ارائه خدمات مطلوب به فعالان بخش خصوصی و کمک به رونق تولید در این استان است.
ابراهیم کشاورز افزود: به رغم وجود مطالبات معوق دولتی این اداره کل در فارس اما مشکلات حاکم بر بخش اقتصاد کشور و استان را درک می‌کنیم و می‌کشیم فشاری بر تولید کنندگان استان تحمیل نشود.
وی، با اشاره به فعالیت 87 هزار کارفرما در استان فارس ادامه داد: بسیاری از مشکلات بخش اقتصاد مربوط به سطوح ملی است اما ما نیز رفع مشکلات بخش صنعت و تولید استان را در دستور کار داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان