اعتراض رئیس شورای شهر کرج به ترک جلسه علنی توسط برخی از اعضا

تسنیم نوشت:رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه ۷۰ درصد درآمد پیش‌بینی شده برای شهرداری کرج در ۶ ماهه سال‌جاری محقق شده است، گفت: بیشترین درآمد شهرداری کرج از کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

اعتراض رئیس شورای شهر کرج به ترک جلسه علنی توسط برخی از اعضا

 اکبر سلیم نژاد در صدو هشتادمین جلسه علنی شورای شهرکه با حضور اعضا در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، در مورد مصوبات این جلسه شورا اظهار داشت: نخستین دستور  علنی امروز جلسه درآمد و هزینه 6 ماهه شهرداری کرج بود.

وی افزود: در این جلسه اعضای شورا وقت گذاشتند که درآمدها و هزینه‌ها را بررسی کردند و با این بررسی‌ها مشخص شد که 70 درصد درآمدها تحقق پیدا کرده است.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه به دنبال این هستیم که هزینه‌های شهرداری کرج کاهش پیدا کند که در تفریق بودجه به این موضوعات عمل می‌شود، بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ شورای شهر کرج  درآمد و هزینه شهرداری کرج را شورا بررسی می‌کند.

سلیم‌نژاد با بیان اینکه این موضوع به ما کمک می‌کند که بیشتر در جریان امور شهرداری کرج قرار بگیریم، عنوان کرد: با این اقدام پیگیری می‌کنیم که مصوبات شورای شهر  که اجرا شده  چه مقدار درآمد و هزینه برای شهرداری دارد و چه مقدار از مصوبات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشخص شده ‌که بیشترین درآمدها از محل کمیسیون ماده 100  است‌، ادامه داد: از  شهردار کرج درخواست شد که اقدامی انجام شود که  درآمد ماده 100 کاهش پیدا کند و بقیه درآمدهای پایدار که مورد نظر شورا و شهرداری است افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ایراد گرفتن به اعضای شورای شهر در مورد غیبت یا بدون اجازه ترک کردن جلسه‌ تصریح کرد: بعضی از اعضای شورای شهر  جلسه را ترک می‌کنند و جلسه علنی از حد نصاب می‌افتد که نباید اینگونه باشد و این اعضا به مردم تعهد دارند.

وی با بیان اینکه باید از رئیس جلسه برای خروج از جلسه علنی اجازه گرفته شود، بیان کرد: اعضای شورای شهر باید تکالیف خود را به خوبی انجام دهند و در برابر مردم باید پاسخگو باشند و این تعهدی است که از اعضای شورا انتظار می‌رود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان