فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) قم:

دوران سیطره آمریکایی‌ها در منطقه به پایان رسیده‌است

قم-ایرنا- فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت:با خیزش مردم منطقه که بخشی از ثمره خون شهدای مقاومت است دوران سیطره آمریکاییها در این منطقه به پایان خود نزدیک شده‌است.

دوران سیطره آمریکایی‌ها در منطقه به پایان رسیده‌است

سردار اسدالله گنجعلی شامگاه یکشنبه در اختتامیه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم درقم  بیان کرد: ثمره خون شهدا سبب شده تا آمریکا مجبور شود با خفت و خواری از منطقه خارج شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هم اینک درحاشیه سواحل مدیترانه دریک دیوار بتنی محاصره شده و غزه و مقاومت اسلامی فلسطین جان تازه‌ای گرفته‌ای است.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع) ابراز کرد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی نابودی داعش و توسعه مرزهای مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف تر توسعه یافته‌است.

گنجعلی گفت: شکست طرح موصل تا حلب برای افزایش امنیت اسرائیل غاصب، طرح خاورمیانه جدید و تشکیل ده ها بسیج مردمی مقاومت از دیگر ثمرات خون شهدای مقاومت اسلامی است.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی از جان و دل سرباز ولایت بود و به برکت خون این فرمانده بزرگ اسلام جان تازه ای برای مبارزه با آمریکا در سطح منطقه به وجود آمده‌است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با شکست حصر شهرهای نبل و الزهراء 10 بهمن ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در جامعه الزهرا این شهر برگزار خواهد شد. 

438 شهید مدافع حرم در استان قم مدفون هستند.

این دو شهر شیعه نشین سوریه پس از 4 سال محاصره توسط نیروهای تکفیری توسط سربازان جبهه مقاومت اسلامی و ارتش سوریه آزاد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان