سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در کنفرانس خبری شرکت نکرد

ارومیه- ایرنا- «محمد ترکاشوند» سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با منتظر گذاشتن خبرنگاران ارومیه‌ای با نشان دادن لحنی عجیب و توهین‌آمیز به کنفرانس خبری نیامد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در کنفرانس خبری شرکت نکرد

سرمربی تیم پیکان تهران با وجود پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکرد و با برخوردی نامناسب و غیرحرفه‌ای به مسوول رسانه‌ای باشگاه شهرداری ارومیه و مسوول برگزاری این نشست خبری نیز اهانت کرد.

وی در کمال تعجب در برابر دوربین صدا و سیما ایستاد و با خبرنگار آن مصاحبه کرد و ده‌ها خبرنگار از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در محل کنفرانس را منتظر باقی گذاشت.

این رفتار سرمربی تیم پیکان تهران با اعتراض خبرنگاران همراه شد و موجب دلخوری آنان شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز یکشنبه در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان خود پیکان تهران مغلوب شد.

شاگردان پیمان اکبری که پس از 2 پیروزی متوالی مقابل پیکان تیم دوم جدول به میدان آمده بودند در این مسابقه ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی رسیدند ولی ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 21،  28 بر 26 و 25 بر 23 مغلوب حریف تهرانی خود شد.

«کیوان عابدزاده»، با کمک «مهدی نویدی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشتند و حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر کشور با اندوختن 19 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تیم پیکان تهران نیز با این پیروزی و کسب 25 امتیاز همچنان در رده دوم است.

در هفته دوازدهم این رقابت‌ها تیم شهرداری ارومیه روز چهارشنبه هفته جاری میهمان تیم فولاد سیرجان ایرانیان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان